سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۱۸ میلیارد تومان اعتبار برای طرح هادی روستا‌های سیل زده گلستان /اولویت اجرای طرح با روستا‌های آسیب دیده و در معرض خطر

مدیرکل بنیادمسکن گلستان از اختصاص ۱۸ میلیاردتومان اعتبار برای اجرای طرح هادی روستا‌های سیل زده استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، محمدتقی زمانی‌نژادمدیرکل بنیادمسکن گلستان گفت: برای اجرای طرح هادی روستا‌های سیل زده استان ۵۰ میلیارد تومان ابلاغ شده که از این مبلغ ۱۸ میلیارد تومان اختصاص یافته است.


بیشتر بخوانید:اختصاص ۹ هزار مترمربع زمین جدید در مناطق سیل زده


محمدتقی زمانی تژاد با بیان این که لیست روستا‌هایی که از این اعتبار برخوردار شده‌اند به فرمانداری‌ها اعلام شده است افزود: اولویت نخست در اجرای طرح هادی ایمن‌سازی روستا‌های آسیب‌دیده و در معرض خطر مانند برنجوین است که تلاش می‌کنیم با ایجاد دیوار حائل در منطقه رانشی، شرایط برای درجاسازی ۳۶ واحدمسکونی فراهم شود.


زمانی نژاد همچنین به پرداخت کمک بلاعوض به سیل‌زدگان در استان اشاره کرد و افزود: تا کنون بیش از ۶۳ میلیارد تومان کمک بلاعوض به ۱۳ هزار و ۱۳۳ خانوار در مناطق سیل‌زده استان پرداخت شده است.


به گفته او، حدود ۱۲ هزار تن سیمان رایگان هم در مناطق سیل‌زده استان توزیع شده است و بنیادمستضعفان ۳۸ هزار تن دیگر نیز برای ساخت و تعمیر خانه‌های سیل‌زدگان استان تامین می‌کند.


انتهای پیام / فا


۱۸ میلیارد تومان اعتبار برای طرح هادی روستا‌های سیل زده گلستان اختصاص داده شد

برچسب ها: سیل ، مسکن ، اخبار استان ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.