سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین:

برای جذب گردشگربه امکانات رفاهی بیشتری نیاز است

مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین در جلسه ستاد خدمات سفر گفت: برای جذب گردشگر و توسعه گردشگری باید امکانات و زیر ساخت‌های بیشتری در استان فراهم کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در جلسه ستاد خدمات سفر استان با بیان اینکه برای جذب گردشگربه امکانات رفاهی بیشتری نیاز است گفت: در تعطیلات خردادماه به علت کمبود امکانات زیرساختی با افزایش جمعیت مسافران در دریاچه اوان و گازرخان با مشکل مواجه شدیم و امیدواریم این بار با هماهنگی بیشتر رضایت مسافران را فراهم کنیم.

خزائلی افزود: آوج و آبگرم قطب جدید گردشگری استان و نیازمند معرفی بیشتر است.

او همچنین گفت: هفته آینده سفرا و کشور‌های گردشگر فرست به قزوین سفر خواهند کرد.

خزائلی افزود: نقشه طبیعت گردی استان هم تهیه می‌شود.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، با کاوش‌های انجام شده در غار قلعه کرد به ۴۸ هزار سال تمدن برخورد کرده ایم و فصل دوم کاوش‌ها در راه است که بی نظیر است.

فرخزاد معاون عمرانی استاندار هم دراین جلسه گفت: قزوین یکی از ۳ استان برتر در کاهش تلفات جاده‌ای است و از ماه آینده سفر‌ها شاهد افزایش سفر‌ها خواهیم بود.

معرفی بیشتر استان قزوین به گردشگران و هم استانی‌ها، افزایش تور‌های گردشگری خانوادگی، تبلیغات محیطی و همچنین افزایش زیرساخت‌های مسافرتی از دیگر مباحثی بود که اعضای ستاد خدمات سفر استان در این جلسهبر آن‌ها تاکید کردند.

انتهای پیام/ک

جلسه ستاد خدمات سفر  استان قزوین 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.