سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها باید ضوابط، صداقت و امانت داری حاکم باشد

استاندار یزد گفت: ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در تصمیم گیری‌های آینده و آسیب زدایی از سازمان‌ها و نهاد‌ها بسیار کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد علی طالبی استاندار یزد در در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان گفت: در ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها باید ضوابط، صداقت و امانت داری حاکم باشد و باید شاخص‌ها و نتایج به درستی از سوی تحلیل گرانی که علم و تجربه لازم را در این خصوص دارند، تحلیل شود چرا که این امر ما را در تصمیم گیری‌های آینده و آسیب زدایی از سازمان‌ها و نهاد‌ها بسیار کمک خواهد کرد.

او با اشاره به ضرورت ارزیابی عملکرد اداره‌ها و دستگاه‌های مختلف خدمت رسان افزود: این امر موجب ایجاد رقابت مثبت و سازنده میان دستگاه‌ها خواهد شد.

استاندار یزد گفت: هدف معرفی دستگاه های برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی است تا با ارتقاء در حوزه های مختلف و ارائه الگوهای بهتر به مردم خدمت رسانی کنند.

طالبی ادامه داد: داشتن مهارت و اطلاعات کافی و قضاوت نکردن بر مبنای سلیقه و نگاه شخصی و حاکم بودن ضوابط بر عملکرد ارزیابان به جای روابط از خصوصیات افرادی است که ارزیابی را انجام می دهند.

او گفت: ارزیابان باید به اصول صحیح ارزیابی و اطلاعات در خصوص عملکرد دستگاه‌ها اشراف کامل داشته باشند و در نهایت صداقت، دقت و امانتداری، به این امر مهم مبادرت کنند.

انتهای پیام/ی

نقش مهم ارزیابان در تصمیم گیری‌های آینده و آسیب زدایی از سازمان‌ها و نهاد‌ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.