سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتاب نام سیدرضا رونمایی شد

معاون فرهنگی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: کتاب نام سیدرضا خاطرات سیدرضا موسوی، اولین اسیری که از زندان‌های عراق فرار می‌کند به نویسندگی رضا جمشیدی رونمایی شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  صابر سروش معاون فرهنگی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: شب خاطره آزادگان به همراه رونمایی از کتاب "نام: سید رضا" با حضور رزمندگان و آزادگان سرافراز در سینما آزادی کرمانشاه برگزار شد.

صابر سروش گفت: در این مراسم که به پاسداشت از خودگذشتگی‌های آزادگان سرافراز برگزار شد، کتاب "نام سیدرضا" خاطرات سیدرضا موسوی، اولین اسیری که از زندان‌های عراق فرار می‌کند، از تولیدات دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان کرمانشاه، به نویسندگی رضا جمشیدی رونمایی شد.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان کرمانشاه افزود: این کتاب که توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده، شرح خاطرات و اتفاقاتی است که راوی آن، سیدرضا موسوی قهرمان کتاب، با فراز و نشیب‌های بسیار از هنگام اسارت تا زمان فرار از زندان‌های رژیم بعث صدام را با زبانی ساده و شیوا، بیان می‌کند.

صابر سروش اظهار داشت: در ابتدای این مراسم، نمایشی فاخر تحت عنوان "نام: سیدرضا" از تولیدات واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری استان به نویسندگی و کارگردانی علی زیستی اجرا و مستندی تحت همین نام تولید و پخش شد.


سروش افزود: در این مراسم دو تن از همرزمان سیدرضا که شاهد فرار وی از زندان‌های بعثی بودند، خاطراتی از رشادت‌ها و قهرمانی‌های این رزمنده فداکار را بازگو کردند.

او  یادآور شد: جلد اول تشریح فرار سیدرضا از زندان‌های عراق و مشکلات پیش آمده برای وی، تحت عنوان «بچه‌های کوهستان» در سال‌های پیشین رونمایی شد.

انتهای  پیام/ز

 

مراسم پاسداشت از خودگذشتگی‌های آزادگان سرافراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.