سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاسخ‌های دندان شکنی به توطئه‌های دشمنان خواهیم داد

فرمانده سپاه رامسر در نشست با خبرنگاران گفت: پاسخ‌های دندان شکنی به توطئه‌های دشمنان خواهیم داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ دوم پاسدار محمدرضا خمسیه فرمانده سپاه رامسر در نشست با خبرنگاران گفت: گفتمان مقاومت در راستای منویات مقام معظم رهبری اجازه نخواهند داد تلاش دشمن به ثمر بنشیند و پاسخ دندان شکن به توطئه‌های دشمن خواهیم داد.

او خطاب به دشمنانی که به دنبال براندازی نظام هستند گفت:دشمنان در صدر اسلام پس از عدم موفقیت در جنگ با دسیسه‌های مختلف وارد میدان شدند، اما نگاه الهی بر اساس حکومت الهی پایه گذاری شده و جامعه خالی از امام و رهبر نخواهند ماند.

سرهنگ خمسیه افزود: در گام اول انقلاب تمام دسیسه‌ها و محاسبات دشمن نقش بر آب شده است و در مقابل تمامی دور اندیشی‌های مقام معظم رهبری به ثمر نشسته و سیاست‌های کلان نظام موفق بوده است.

فرمانده سپاه رامسر گفت: روح امید در جامعه باید در راستای مطالبه گری و آگاهی بخشی به مردم باشد چرا که دشمنان در تلاش اند تا با ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین ناامیدی را در جامعه تزریق کنند

خمسیه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه غدیر یک تفکر است افزود: پایه‌های اصلی اسلام بر چهار رکن مبعث با تشکیل حکومت اسلامی، غدیر، عاشورا و انتظار مهدویت پی ریزی شده است.

او با اشاره به اینکه خبرنگاران بازوی توانمند نظام هستند افزود: باید در گام دوم انقلاب با بهره گیری از تجربیات گام‌اول و برای رشد و تعالی نظام گام‌های موثری برداریم.

فرمانده سپاه رامسر با تاکید بر اینکه حرکت انقلاب نیاز به همراهی همه مجموعه‌ها است گفت: علم، پژوهش و تفکر پایه اصلی گام دوم انقلاب است که رسانه‌ها میتوانند در افزایش آگاهی بسیار موثر واقع شوند.

خمسه با قدردانی از تلاش‌های گذشته مجموعه بسیج، سازندگی و محرومیت زدایی و عدالت اجتماعی را در راستای رفع فقر و محرومیت را مهم‌ترین اهداف پیش روی این مجموعه دانست و افزود: دشمن جنگ‌اقتصادی را به کشور تحمیل کرده است، اما با رویکرد تحولی در بحث اشتغال زایی و توانمندسازی خانواده‌ها گام برخواهیم داشت.
انتهای پیام/س
 

نشست خبری فرمانده سپاه رامسر

برچسب ها: سپاه ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.