سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح ایران هوشمند در استان بوشهر اجرا می‌شود

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: طرح ایران هوشمند با هدف حمایت از کسب و کار‌های نوپا در این استان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی سملیان در نشست با خبرنگاران بیان کرد: طرح ایران هوشمند که دو طرح ایران نوآفرین و ایران کارفا را در خود جای داده، به مدت سه سال و برای حمایت از کسب و کار‌های خانگی اجرا می‌شود.

او افزود: این طرح در قالب پرداخت تسهیلات، بیمه و مالیات به فعالان نوپای اقتصادی تا رسیدن به درآمد و بلوغ سرمایه گذاری کمک می‌کند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر ادامه داد: افراد واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به پایگاه ایران نوآفرین و درج اطلاعات ثبت نام کنند.

سملیان با بیان اینکه وزارت ارتباطات بهبود زیرساخت‌ها ایجاد شبکه ملی را به صورت جدی پیگیری می‌کند، گفت: همزمان با هفته دولت به ارزش ۳۳ میلیارد تومان طرح  در حوزه پوشش دهی سیم کارت تلفن همراه، پوشش دهی تلفن ثابت و بهبود مسیر‌های فیبر نوری به بهره برداری می‌رسد.

او با تاکید بر اینکه پهنای باند ورودی استان بوشهر ۲۳۲ گیگابیت بر ثانیه است، عنوان کرد: بیشترین میزان مصرف استان ۱۷۶ گیگا بیت بر ثانیه است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: ۸۸ درصد جاده‌های استان بوشهر زیرپوشش اپراتور اول هستند.

سملیان افزود: ۴۰۲ روستای استان بوشهر زیر پوشش اپراتور همراه اول قرار دارند و ۷۸ روستا از خدمات اینترنت ۴g و ۱۴۰ روستا از خدمات اینترنت ۳g برخوردارند.

او با بیان اینکه ۴۷۴ کیلومتر فیبرنوری در قالب طرح نور ۲ در استان بوشهر به بهره برداری رسیده است، تاکید کرد: در هفته دولت به روستا‌های هدف گرشگری استان بوشهر اینترنت پرسرعت واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

روستاهای هدف گردشگری صاحب اینترنت پرسرعت می‌شوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.