سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام روز غدیر برای تمامی زمان هاست

پیام روز غدیر تنها برای کسانی که در آن واقعه حضور داشتند نیست، بلکه برای همه‌ی مردم دنیا و در همه‌ی دوره‌ها تا روز قیامت است.

حجت الاسلام و المسلمین رضایی مهر کارشناس مسائل مذهبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، پیرامون اهمیت واقعه‌ی غدیر گفت: این رویداد تاریخی دارای درخشندگی خاص در تاریخ اسلام است، زیرا کمتر مقطع تاریخی می‌توان یافت که با توجه به اسناد و کثرت راویان چنین قوتی داشته باشد.

او با اشاره به وظیفه نسل جوان تصریح کرد: با توجه به سخن پیامبر (اکرم صلی الله علیه و آله) در روز غدیر نه تنها جوانان بلکه کل جامعه اسلامی موکلفند که امیر المومنین (علی علیه السلام) و ائمه اطهار را مولای خویش بدانند و علاوه بر آن این پیام را به فرزندان خود تا روز قیامت برسانند.

رضایی مهر افزود: برای نشان دادن اهمیت این عید بزرگ به آیندگان خود بهتر است هرکس در هر شغل و موقعیتی به عنوان یک مبلغ غدیری سهیم باشد.

او با توصیه به مسئولان برگزارکننده‌ی مسابقات مختلف قرآن و عترت که در کشور برگزار می شود افزود: مسئولان برگزار کننده این رویداد در سراسر کشور می توانند از ایجاد طرح حفظ خطبه غدیریه به عنوان یک رقابت و تبلیغ استفاده کنند.

انتهای پیام//ح. ق


مردم درهرشغل و موقعیتی میتوانند مبلغ غدیر باشند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.