سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتصاب غذای زندانیان سیاسی بحرین در اعتراض به اقدامات رژیم آل‌خلیفه

حدود ۲۰۰ زندانی سیاسی بحرین در اعتراض به رفتار‌های غیرانسانی و شرایط بسیار سخت زندان‌های رژیم آل‌خلیفه اعتصاب غذای خود را آغاز کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرآة البحرین، رژیم آل‌خلیفه که تمامی معترضان و به ویژه شیعیان بحرین را به بهانه‌های مختلف بازداشت می‌کند؛ در شرایط بسیار بد و غیرانسانی در زندان‌ها با آن‌ها برخورد می‌کند.

منابع حقوقی و رسانه‌ای از پیوستن حدود ۲۰۰ بازداشتی سیاسی در زندان مرکزی «جو» در همبستگی با اعتصاب‌کنندگان زندان العزل اعتصاب غذا کردند.

 زندانیان برای دریافت حداقل حقوق انسانی در زندان‌های آل خلیفه اعتصاب غذای خود را در زندان «العزل» از ۱۵ آگوست آغاز کرده اند.

زندانیان علت این اقدام را اعتراض به تنگای شدید، تبعیض، شرایط بسیار بد، محرومیت از درمان و رفتار غیرانسانی رژیم آل خلیفه اعلام کردند.

در گزارش سال ۲۰۱۸ عفو بین‌الملل درباره حقوق‌بشر در زندان‌ها اعلام شد که زندان‌های بحرین در بدترین وضع ممکن هستند و زندانبان‌ها روش‌هایی سرکوبگرانه در دستور کار خود و رفتار با زندانیان اعمال می‌کنند به گونه‌ای که بازداشت شده‌ها تحقیر می‌شوند و از دریافت خدمات درمانی محروم هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.