سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگترین مرکز فرهنگی مذهبی، در گلستان شهدای اصفهان

معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: هر سال بیش از ۶۰۰ مراسم فرهنگی مذهبی و آموزشی در مرکز فرهنگی مذهبی گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

علی حیدری معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اصفهان گفت: بزرگترین مرکز فرهنگی مذهبی اصفهان در گلستان شهدای اصفهان واقع است که که هر سال بیش از ۶۰۰ مراسم فرهنگی مذهبی و آموزشی در آن برگزار می‌شود و مردم از برکات وجودی خیل عظیم شهداء بهره مند می‌شوند.

او افزود: بنیاد شهید در حال حاضر موضوع ایثار اجتماعی را پیگیری می‌کند بدین معنا که خدماتی که مردم به هم نوع خود دارند را ترویج، ترغیب و توسعه می‌دهد؛ انتظار می‌رود تا همه مردم نیز در این زمینه کار کنند و فرهنگ ایثار و ایثارگری در جامعه رواج پیدا کند.

معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: آموزش ویژه برای خانواده‌های ایثارگر و نشست‌های دانش آموزی که در آن موضوع ایثارگری مطرح می‌شود و همچنین جلسات ایثارگری در بین دانشجویان شاهد از برنامه‌های مهم این بنیاد است.

حیدری گفت: در حال حاضر بیش از ۱۳ هزار دانشجوی ایثارگر در سطح استان اصفهان به تحصیل مشغول هستند که موضوعات فرهنگی در بین آن‌ها و فرزندان شهدا  آموزش داده می‌شود.

او افزود: بنیاد شهید برای نخبه پروری در بین دانش آموزان و دانشجویان برنامه‌های مختلفی دارد که در مدارس شاهد به شکل ویژه روی آن‌ها کار می‌شود؛ افرادی که هم در مدارس غیر شاهد هستند توسط مدیران مدارس دروس آن‌ها پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ی
 


موضوع ایثار اجتماعی در بنیاد شهید پیگیری می‌شود

برچسب ها: بنیاد شهید ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.