سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری استان همدان؛

اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز جاده‌های استان در دستور کار است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بر اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز جاده‌های استان تأکید کرد و گفت: آشکارسازی ۷۰ نقطه حادثه خیز در استان انجام شده است.

مصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان از انجام اقدامات اولیه برای آشکارسازی و ایمن سازی ۷۰ نقطه حادثه خیز استان خبر داد و گفت: از مجموع بررسی ۱۱۶ نقطه دارای تصادف در استان همدان بر اساس شاخص تصادفات جرحی، خسارتی و فوتی و با تلاش کارشناسان این اداره کل و پلیس راه ۷۰ نقطه به عنوان نقاط پر تصادف شناسایی شده و با تعیین پیمانکار این نقاط ساماندهی می‌شوند.

او با اشاره به نقش موثر حذف نقاط حادثه خیز در کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای، افزود: علاوه بر این ۹ نقطه پرتصادف استان اصلاح شده است.

پناهنده ادامه داد: در این بین نقاطی که تصادف بیشتری در آن‌ها رخ داده و یا مشکلاتی دارند شناسایی و برای اصلاح نقطه مورد نظر برنامه ریزی انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با تاکید بر اینکه این اداره کل به ارتقاء ایمنی راه‌ها به منظور کاهش تصادفات اهتمام دارد، ابراز داشت: در همین راستا، مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل نصب دوربین‌های «آی تی اس» را در جاده‌های پرتردد و دارای بار ترافیکی استان در اولویت کاری خود قرار داده است.

مصطفی پناهنده، جابجایی دوربین‌های ثبت تخلف را از دیگر اقدامات این اداره برشمرد و یادآور شد: تاکنون جابجایی ۴ دوربین ثبت تخلف به نقاط پرتصادف استان انجام شده و تا پایان شهریور ماه امسال نیز جابجایی ۷ دوربین دیگر نیز انجام خواهد شد.

این مسئول در ادامه مواردی را در خصوص ایمنی و ترافیک و به ویژه بحث ارتقاء ایمنی کاربران جاده، راکبان موتورسیکلت و ایمن سازی مدارس حاشیه راه‌ها به لحاظ فیزیکی و آموزشی بیان کرد.

انتهای پیام/ د 

آشکارسازی ۷۰ نقطه حادثه خیز استان همدان

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.