رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک ادامه داد: هم اکنون یک هزار و ۸۰۰ واحد صنفی توزیع کننده رسمی لاستیک انواع خودروهای سنگین و سبک در تهران وجود دارند.
بیشتر بخوانید: سهم ۷۰ درصدی تولید ملی در بازار لاستیک/ مشکلی در تولید لاستیک کامیونهای سنگین نداریم
سعادتی نژاد با بیان اینکه با اجرای برنامههای مناسب میتوان از واردات لاستیکهای بی کیفیت در بازار جلوگیری کرد، اظهار کرد: زمانی که جلوی ورود این لاستیکها به بازار گرفته شود این اقلام با قیمت مناسب به دست مشتری خواهد رسید.
رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک خودرو با تاکید بر اینکه واردات لاستیک از کشورهایی همچون ژاپن، تایلند، کُره و چین صورت میگیرد، افزود: متاسفانه هنوز صادرات لاستیک خودرو در کشور رخ نداده است.
سعادتی نژاد بیان کرد: خوشبختانه بسیاری از مصرف کنندگان به خرید لاستیکهای ایرانی روی آورده اند و این بیانگر کاهش تمایل جامعه هدف نسبت به خرید لاستیک های وارداتی است.
رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک افزود: اتحادیه لاستیک همانند سایر اصناف در جهت تحقق رونق تولید تا پایان سال، گامهای بلندی برداشته که امیدواریم به زودی محقق شود.
انتهای پیام/
بخش زیادی از هزینه حمل و نقل بخاطر گرانی لاستیک است.
چند بار در سال لاستیک باید گران بشود.