سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی ظرفیت‌های مهریز در جشنواره ملی صنایع دستی و گردشگری ارومیه

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهگی استان یزد از حضور فعالان گردشگری شهرستان مهریز در دومین نمایشگاه و جشنواره سراسری گردشگری و ششمین نمایشگاه صنایع دستی ارومیه خبر داد.

محمدرضا دهقان مهرجردی، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به برگزاری ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و دومین نمایشگاه ملی گردشگری استان آذربایجان غربی گفت: فعالان گردشگری شهرستان مهریز به عنوان نماینده استان یزد در این نمایشگاه چهار روزه حضور دارند.

دهقان با بیان اینکه ۱۸ استان در این نمایشگاه حضور دارند افزود: فعالان کردشگری شهرستان مهریز نیز در این جشنواره به معرفی قابلیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری و صنایع دستی این شهرستان می‌پردازند.

او با شاره به اینکه ۱۰۰ غرفه گردشگری و صنایع دستی در این نمایشگاه حضور دارند اظهار داشت: نمایندگان ۲۰ اقامتگاه بوم‌گردی و ۱۳ گروه عشایری از استان‌های مختلف کشور در این جشنواره حضور دارند تا ظرفیت‌های گردشگری منطقه خود را به مردم معرفی کنند.

دومین جشنواره ملی گردشگری و ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی آذربایجان‌غربی از ۲۶ تا ۲۹ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی این شهر پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/ص

ظرفیت‌های مهریز در جشنواره ملی صنایع دستی و گردشگری ارومیه معرفی می شوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.