سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش ۱۲۱ رزمی کار گیلانی در مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ

رزمی کاران گیلانی در چهارمین دوره مسابقات استانی کیک بوکسینگ خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، جعفر رفعتی، دبیر هیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: چهارمین دوره مسابقات استانی کیک بوکسینگ به همت هیات ورزش های رزمی گیلان در سالن شهید چمران فومن برگزار شد.

او افزود: این رقابت ورزشی ، به مناسبت گرامیداشت سالر‌وز میلاد امام هادی (ع) یک دوره مسابقات قهرمانی و استانی کیک بوکسینگ ویژه آقایان برگزار شد.

دبیر هیات ورزش‌های رزمی گیلان ، با بیان اینکه در این دوره از مسابقات ۳۳۶ ورزشکار از ۱۳ شهرستان شرکت کردند، گفت: رزمی کاران در قالب ۳۳ تیم باهم رقابت کردند.

جعفر رفعتی افزود: رزمی کاران شرکت کننده در ۴ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در استایل‌های مختلف سمی کنتاکت، لایت کنتاکت و لوکیک و هنر‌های فردی با هم رقابت کردند.

او ، که مسئولیت نظارت این مسابقات را بر عهده داشت، گفت: صادق پورعلی، رئیس هیات ورزش‌های رزمی شهرستان فومن نیز مسئولیت برگزاری این دوره از رقابت‌ها را عهده دار بود.

دبیر هیات ورزش‌های رزمی گیلان ، از استقبال چشمگیر شرکت کنندگان اشاره و تصریح کرد: در پایان ۳۷ مدال طلا، ۳۳ مدال نقره و ۵۱ مدال برنز، در مجموع ۱۲۱ مدال رنگارنگ به رزمی کاران اهدا شد.

 

انتهای پیام/م.ع

اهدای ۱۲۱ مدال رنگارنگ در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی گیلان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.