سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فتحی: کسانی که دوست ندارند موفقیت استقلال را ببینند، ما را به حاشیه می‌برند/ در حال رایزنی با بازیکن مد نظر استراماچونی هستیم

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران پس از نشستی که با استراماچونی برگزار کرد توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر حسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال پس از بحث و گفت‌وگو با آندره آ استراماچونی (سرمربی تیم فوتبال استقلال) اظهار داشت: طبق جلسات منظم هفتگی که با استراماچونی داشتیم امروز هم مثل همیشه در فضای گرم و صمیمی، درباره مسائلی که در مورد باشگاه است مفصلا بحث و صحبت کردیم.

 او در ادامه افزود: امسال خدا را شکر استقلال تیمش را خوب و زود بسته و به موقع تمریناتش را شروع کرده، تیم بسیار آماده است، ولی کسانی که دوست ندارند موفقیت استقلال را ببینند، ما را به حاشیه می‌برند در حالی که مشکلی نیست. نه این که هیچ مشکلی نداشته باشیم، اما مشکلاتی که به تیم لطمه و ضربه بزند وجود ندارد. روز به روز تلاش می‌کنیم بهتر و آماده‌تر شویم.


بیشتر بخوانید: استراماچونی در استقلال ماندنی شد


فتحی ادامه داد: زمین مجموعه انقلاب را سه، چهار ماه است در اختیار داریم و در حال آماده سازیش بودیم و امروز افتتاح شد، این محل هم کمپ تمرینی بازیکنان بوده و هم دفتر کار استراماچونی و همکارانش و قرار است کار‌های تیم از جمله مسائل فنی و آنالیز در اینجا پیگیری شود.

مدیر عامل استقلال در پایان خاطر نشان کرد: استراماچونی یک بازیکن را برای مهاجم دوم یا هافبک بازیساز مطرح کرده که در حال رایزنی هستیم تا در بهترین شرایط این بازیکن را اضافه کنیم.


بیشتر بخوانید: وضعیت قرمز دیاباته در استقلال

معاون مستعفی در باشگاه استقلال حاضر شد


انتهای پیام/

اظهارات فتحی پس از برگزاری جلسه با استراماچونی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.