سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عصر امروز برگزارشد؛

اختتامیه دومین همایش ملی روش‌های تحلیل اطلاعات

آئین اختتامیه دومین همایش ملی روش‌های تحلیل اطلاعات و جامعه اطلاعاتی کشور بعد از ظهر روز چهارشنبه به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آئین اختتامیه دومین همایش ملی روش‌های تحلیل اطلاعات و جامعه اطلاعاتی کشور بعد از ظهر روز یکشنبه به کار خود پایان داد.

در این همایش کمال خرازی رئیس مرکز بررسی استراتژیک روابط خارجی، اساتید و نخبگان علمی و دانشگاهی به بیان دیدگاه‌ها و روش‌های نوین تحلیل اطلاعات پرداختند.

همچنین از ۲۱۰ چکیده ­مقاله ارسالی به دبیرخانه همایش از هشت مقاله برتر تجلیل شد و آئین رونمایی از مجموعه کتاب‌های چهار جلدی مقالات همایش که حاوی مقالات برتر است از دیگر برنامه‌های دومین همایش ملی روش‌های تحلیل اطلاعات بود.


بیشتر بخوانیددومین همایش ملی روش‌های تحلیل اطلاعات برگزار شد


معاون سیاسی وزیر کشور نیز در مراسم اختتامیه با اشاره به ضرورت اقدامات دانش پایه در عرصه امنیت بر توسعه و ارتقاء سطح این گونه نشست‌های تخصصی و گردهمائی اندیش ورزان تاکید کرد.

او افزود: موضوع روش‌های تحلیل اطلاعات یک موضوع اساسی و مهم است که از چه روش و چه تکنیکی می‌توان موضوعات را تحلیل کرد و به نتیجه رسید.

گفتنی است، دومین همایش ملی روش‌های تحلیل اطلاعات با هدف تبیین و ارتقای روش‌های تحلیل­اطلاعات در بخش‌های رفتار‌های جمعی، محیط امنیتی، کنشگران سیاسی اجتماعی و منازعات و بحران‌های منطقه‌ای و بین المللی برگزار شد.

انتهای پیام/

اختتامیه دومین همایش ملی روش‌های تحلیل اطلاعات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.