سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام برنامه‌های بقاع متبرکه شیراز در جشن ولایت علوی

رئیس اداره اوقاف ناحیه ۳ شیراز برنامه‌های بقاع متبرکه این شهر در جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام سید میثم حسینی رئیس اداره اوقاف ناحیه ۳ شیراز در مورد برنامه‌های این اداره برای بزرگداشت عید سعید غدیر اظهار کرد: برگزاری جشن عید غدیر در امامزاده سید تاج‌الدین غریب در روز ۲۹ مردادماه و از ساعت ۴ عصر، به میزبانی بقعه متبرکه شاه داعی الله از جشن غدیر در ۲۹ مردادماه و از ساعت ۶ و نیم عصر از جمله برنامه‌ها است.

او افزود: جشن عید غدیر همچنین در امامزاده علی بن حمزه (ه) شیراز روز ۲۸ مردادماه و بعد از نماز مغرب و عشا و برگزاری ایستگاه صلواتی در این محل از ساعت ۴ بعد از ظهر، قرائت خطبه غدیر در این آستان و در ۲۹ مردادماه و از ساعت ۱۱ صبح، عیادت از بیماران در این تاریخ و از ساعت ۳ بعد از ظهر از دیگر برنامه‌های این آستان مقدس است.

حسینی ادامه داد: آستان مقدس این امامزاده همچنین شاهد سفره افطاری در ۲۹ مردادماه بعد از نماز مغرب و عشا در این محل خواهد بود.

این مسئول اضافه کرد: جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی همچنین در امامزاده سید علاءالدین حسین (ع) به‌عنوان یکی دیگر از امامزادگان شاخص استان فارس روز ۲۸ مردادماه و بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

او افزود: برگزاری ایستگاه صلواتی در ۲۹ مردادماه و ساعت ۱۰ صبح و دایر شدن ایستگاه مشاوره در همین روز و ساعت، از دیگر برنامه‌های این آستان مقدس است.

حسینی گفت: نظیر این برنامه‌ها در امامزاده شمس‌الدین (ع)، بی‌بی زینبیه (س) و بی‌بی خدیجه (س) و امامزاده ابراهیم (ع) سیبویه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/چ

برنامه‌های بقاع متبرکه شیراز در عید غدیر خم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.