سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

افتتاح پارکینگ ۶۰۰ واحدی در تقاطع بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی و کردستان

شهردار منطقه ۳ تهران از افتتاح چندین پروژه عمرانی در این منطقه خبر داد.

مصطفی سلیمی شهردار منطقه ۳ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدامات و فعالیت‌های این شهرداری در پایتخت، گفت: در گذشته دو پروژه در حوزه عمرانی ما به بهره برداری رسید که در اولین پروژه تونل آرش اسفندیار و در پروژه دوم نیز دوربرگردان و پل نلسون ماندلا به الهیه از طریق بزرگراه مدرس را به بهره برداری رساندیم.

او گفت: هفته پیش پارکینگ هزار و ۶۰۰ واحدی را در تقاطع بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی و بزرگراه کردستان را افتتاح کردیم و یک پروژه پارکینگ طبقاتی دیگری است که در همان محدوده در حال انجام است و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

سلیمی با بیان توسعه فضای سبز در منطقه ۳ تهران تصریح کرد: زمین‌هایی که اسل‌های سال توسط برخی‌ها تصرف شده بود بازپس گیری شد و اکنون قرار است تا این زمین‌های بازپس گیری شده به فضای سبز و بوستان تبدیل شود.


بیشتر بخوانید: شماره معکوس برای بهره برداری از دوربرگردان مدرس- نلسون ماندلا


وی با اشاره به انجام ماموریت‌های عادی و روزانه شهرداری در این منطقه به صورت مستمر و پایدار، درباره برنامه‌های اجرایی در حوزه اجتماعی؛ افزود: در تمام بوستان‌ها و پارک‌های نواحی شش گانه منطقه ۳ تهران گروه‌های فرهنگی ما در حال انجام برنامه‌های خود هستند و باتوجه به ایام مناسبتی دهه ولایت برنامه‌های مربوط به این روز‌ها را در حال اجرایی کردنشان هستیم.

شهردار منطقه ۳ تهران درباره علت سند دار نشدن برخی از منازل این منطقه در محدوده‌های ده ونک و باغ ایرانیان، گفت: برخی از املاک در این منطقه بین سازمان‌ها، ارگان‌ها، اداره ثبت و سایر نهاد‌ها محل مناقشه است.

وی افزود: ابتدا باید به صورت قانونی مناقشه بین این نهاد‌ها حل و فصل شود و سپس مسئولی که باید برای این منازل سند ملکی را صادر کند، اداره ثبت است.

سلیمی خاطرنشان کرد: آنچه را که شهرداری باید در قالب قانون اجرا کند این است که کسانی که سند دارند و شخصیت حقوقی دارند را به رسمیت بشناسد و طبق قوانین رفتار کند، اما اگر سندی برای ملکی وجود نداشته باشد باید به اداره ثبت مراجعه شود و پس از رای دادگاه وحل شدن مناقشات برای دریافت سند اقدام شود.

انتهای پیام/

وجود مناقشات علت سند دار نشدن املاک مسکونی در منطقه ۳ تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
بیتا
۱۱:۴۷ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
تونل آرش اسفندیار و دوربرگردان نلسون ماندلا که یک سال پیش افتتاح شده