سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب دو نشان برنز تیم ووشو خراسان جنوبی / برد تیم منتخبین فوتبال دختران در رقابت‌های کشوری

بسته خبر ورزشی ۲۷ مرداد ماه را در صفحه گروه استان های باشگاه خبرنگاران مشاهده کنید.

خواجوی مربی تیم فوتبال دختران خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: تیم منتخبین فوتبال خراسان جنوبی در بخش دختران در رقابت‌های کشوری المپیاد استعداد‌های برتر کشور موفق به دو برد شد.

وی افزود: تیم فوتبال المپیاد دختران در چهار گروه هشت تیمه برگزار می‌شود، که خراسان جنوبی در گروه ب با تیم‌های ایلام، همدان، قم، یزد، زنجان خوزستان کیش همگروه شده است .

مربی تیم فوتبال دختران خراسان جنوبی گفت: نماینده فوتبال استان در بازی اول موفق به شکست هفت بر صفر نماینده کیش و بازی دوم نماینده یزد را شش بر صفر شکست دادند.

تیم دختران استان امروز در دیدار اول خود با خوزستان و در دومین دیدار با همدان بازی خواهند کرد.


کسب دو نشان برنز تیم ووشو خراسان جنوبی در رقابت‌های قهرمانی کشور

خرمشاد رییس هیئت ووشو خراسان جنوبی  گفت: تیم ووشو مردان خراسان جنوبی در رقابت‌های کشوری ووشو در ساندا یا همان مبارزه در رده سنی بزرگسالان موفق به کسب دو نشان برنز شد.

وی افزود:در این دوره از رقابت‌ها در دو بخش ساندا و تالو به میزبانی استان قزوین برگزار شد، محمدرضا بابائیان در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم و در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم مصطفی کاووسی موفق با کسب نشان برنز شدند.

رییس هییت ووشو خراسان جنوبی گفت: محمدرضا بابائیان، محمدرضا مومن، رسول مومن، مصطفی کاووسی و مجید سدیدی در این دوره از رقابت‌ها نمایندگان استان را تشکیل دادند.

انتهای پیام / ط ا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.