سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اجتماع بزرگ غدیریون در بندرعباس

اجتماع بزرگ غدیریون با عنوان بیعت با ولایت در بندرعباس برگزار می‌شود.

رئیس ستاد دهه امامت و ولایت هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان   ،  گفت: اجتماع بزرگ غدیریون با عنوان بیعت با ولایت در بندرعباس برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عامری سیاهویی افزود: این اجتماع بزرگ با حضور ۱۰ هزار نفر از شهروندان ۲۹ مرداد (۱۸ ذی الحجه) بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع برگزار می‌شود.

او افزود: ملبس شدن ۳۰ نفر از طلاب حوزه‌های علمیه استان، اطعام و پذیرایی از اجتماع کنندگان و توزیع بسته‌های از دیگر برنامه‌ها است.

رئیس ستاد دهه امامت و ولایت هرمزگان گفت: آیت الله مقتدایی عضوجامعه مدرسان حوزه علمیه قم و حجت الاسلام والمسلمین عابدینی از عالمان فرهیخته پایه شبکه ۳ به سمت خدا از سخنرانان این مراسم هستند.

حجت الاسلام عامری سیاهویی افزود: پخت و توزیع بیش از ۲۰۰ هزار دست غذا در استان، بازسازی واقع غدیر در شهرستان‌ها و مناطق مختلف، اعزام ۲۵۰ مبلغ و برگزاری جشن ازدواج ۶۵ زوج جوان در سراح احمدی شهرستان حاجی آباد از دیگر برنامه‌ها به مناسبت عید سعید غدیر خم است.

او گفت: ویژه برنامه جشن برای کودکان هم ساعت ۱۷ روز ۲۸ مرداد در بلوار ساحلی بندرعباس پشت فرمانداری برگزار می‌شود.

رئیس ستاد دهه امامت و ولایت هرمزگان گفت: حرکت کاروان غدیر هم در میناب از میدان ولایت تا مسجد امام هم ساعت ۱۷ روز ۲۸ مرداد برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عامری سیاهویی افزود: امروز قدرت اسلام و توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران برابر فتنه‌های دشمن موجب سرخوردگی غرب و غرب زدگان شده است.

او گفت: همه شکست‌های دشمن از برکات غدیر، امامت و حکومت در سایه ولایت است.

انتهای پیام/ز

برنامه‌های عید سعید غدیر در استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.