سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلالی:

بسیج از نهادهای اصلی برآمده از انقلاب است

رئیس مرکز پژوهش‌‌های مجلس گفت: بسیج تبلور مردم سالاری دینی است و از همکاری با بسیج مستضعفین استقبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در مراسم امضای تفاهم‌نامه‌ی همکاری سازمان بسیج مستضعفین و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیج از نهادهای اصلی برآمده از انقلاب است، گفت:‌ بسیج، تفکر بزرگی است که گنجاندن آن در یک سازمان چندان مناسب نیست، وقتی پیام‌های امام خمینی (ره) در توصیف بسیج را می‌بینیم به همین نکته پی می‌بریم؛ تشکیل بسیج هم نشانه هوشمندی امام بود تا انقلاب در عمق ملت ایران نفوذ پیدا کند.

بیشتر بخوانید: بسیج می‌تواند به قوای مجریه و قضائیه کمک کند

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با  اشاره به اینکه نهاد بسیج همواره و در حساس‌ترین موقعیت‌ها ارزش خود را حفظ کرده است، افزود: امام خمینی و مقام معظم رهبری به خوبی تبیین کرده‌اند که بسیج در طول انقلاب موظف به چه اقداماتی بوده، بسیج تبلور مردم سالاری دینی است و موفقیت آن موفقیت نظام اسلامی است.

جلالی با بیان اینکه از همکاری با بسیج مستضعفین استقبال می‌کنیم، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب ظرفیت عظیمی برای رشد و توسعه است که البته هنوز به خوبی در آن کار نکردیم. از سوی مجلس ما مأمور شدیم تا در این راه گام برداریم، باید تحلیل درستی از موفقیت‌ها و چالش‌های کشور در طول این چهل سال داشته باشیم و باید ببینیم با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب چه اقداماتی را می‌توانیم با همکاری بسیج انجام دهیم.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با اشاره به اینکه مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی یکی از نهادهای سالم در جمهوری اسلامی است، افزود: بسیاری از گزارشات مرکز برای جلوگیری از سوءاستفاده دشمن به صورت طبقه‌بندی آماده می‌شود؛ رهبری سال گذشته به مرکز مدال افتخاری دادند که موجب شد همه ما مصصم شویم اقدامات خود را در جهت رشد و توسعه کشور افزایش دهیم، امیدواریم این همکاری ما با بسیج مستضعفین بتواند گام مهمی در همین راستا باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.