سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش بهداشت و فرماندهان در سمنان برگزار شد

همایش بهداشت و فرماندهان با رویکرد بهداشت روان و با حضور فرماندهان نواحی مقاومت بسیج استان در سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ محمد مهدی مظهری معاون بهداشت، درمان وآموزش پزشکی سپاه پاسداران در همایش بهداشت و فرماندهان با رویکرد بهداشت روان گفت: بحث سلامت در ابعاد ۴ گانه در بعد‌های روانی و جسمی و اجتماعی و معنوی مطرح می‌شود که باتوجه به وضعیت دنیا و کشور ما سلامت روان بسیار مهم است.

او افزود: چیزی که باعث پیروزی رزمندگان ما در جنگ شد سلامت روانی رزمندگان ما بود و باتوجه به جنگ شناختی علیه کشور ما باید رویکرد مقابله با این جنگ را آشنا باشیم تا بتوانیم بر این جنگ‌ها غلبه کنیم.

سرهنگ مظهری تصریح کرد: در سپاه پاسداران کارگروه بهداشت روان و قرارگاه تهدیدات شناختی تشکیل شده که افراد صاحب نظر در این کارگروه هستند و در حوادث و بلایای مختلف و مناطق محروم کشور حاضر می‌شوند و به مردم خدمات می‌دهند که یکی از کار‌های این افراد در سیل‌های اخیر و مناطق محروم کشور بوده است.

معاون بهداشت، درمان و اموزش پزشکی سپاه پاسداران افزود: در سپاه پاسداران مراکزی تحت عنوان مراکز مشاوره شمیم ایجاد شهد که در تمامی شهرستان‌های کشور مشاورانی در این مراکز حضور دارند و خدمات بهداشت روان را ارائه می‌دهند.

دکتر سلطان نژاد روانشناس برتر نظامی کشور در این همایش با اشاره به مهم بودن سلامت روان گفت: سلامت روانی جزئی از سلامت عمومی است که باید به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.

انتهای پیام / م

جزئیات همایش بهداشت و فرماندهان در سمنان

برچسب ها: سپاه ، مردمانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.