سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار غلامرضا سلیمانی:

بسیج می‌تواند به قوای مجریه و قضائیه کمک کند

فرمانده بسیج مستضعفین گفت: بسیج می‌تواند در پیشبرد طرح‌های اجرایی به قوه مجریه و در کاهش آسیب‌های اجتماعی به قوه قضائیه کمک کند.

به گزارش خبرنگار  حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری این سازمان با مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: برای اینکه جمهوری اسلامی یک الگوی حکمرانی شود ۴۰ سال زمان زیادی نیست البته باید در کنار موفقیت‌ها به نقاط ضعف خود هم توجه کنیم.

او با اشاره به اینکه بسیج پهنه گسترده‌ای در درون و بیرون کشور دارد، گفت: بسیج به عنوان بزرگترین سازمان مردم نهاد دنیا می‌تواند سرعت پیشرفت برنامه‌ها را مضاعف کند، تمام کسانی که در بسیج به هر شکل حضور دارند این دغدغه را همواره داشته‌اند که هر سال بسیج بهتر از سال گذشته در جهت پیشبرد اهداف انقلاب عمل کنیم.

رئیس بسیج مستضعفین با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری میان این سازمان با مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این همکاری را به فال نیک می‌گیریم و آن را شروع همکاری‌های متعدد سازمان بسیج با دیگر نهاد‌ها می‌دانیم، بسیج می‌تواند در پیشبرد طرح‌های اجرایی به قوه مجریه و در کاهش آسیب‌های اجتماعی به قوه قضاییه کمک کند، بسیج در عرض هیچ نهادی نیست و در طول سازمان‌ها و نهاد‌ها وجود دارد.


بیشتر بخوانید: سردار غلامرضا سلیمانی: سیل زدگان صاحبخانه می‌شوند/ ساخت ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در سطح کشور


رئیس بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه خدمت‌رسانی در بسیج رشد چشمگیری پیدا کرده است، گفت: با رشد فناوری اطلاعات در بسیج می‌توانیم به دورترین نقاط کشور و بسیجیانی که در نقاط دور افتاده مشغول به خدمت هستند ارتباط برقرار کنیم.

او با اشاره به اقشار مختلف مردم در نهاد بسیج افزود: هر برنامه‌ای را که در میان عموم بسیجیان مردمی اعلام کنیم حضور مردم و در پی آن تحقق اهداف مد نظر اعجاب برانگیز بوده است هرجا مردم را مشارکت می‌دهیم اقدامات تأثیرگذاری رقم می‌خورد.

سردار غلامرضا سلیمانی با اشاره به سیل ابتدای سال جاری با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی تعمیری و تأسیسی داریم، گفت: مردم خودشان به ما در ساخت این واحد‌ها کمک کردند مشارکت مردم به صورت معجزه‌آسا است یکی از ابعاد همین تفاهم‌نامه سازمان بسیج با مرکز پژوهش‌ها حضور مردم است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.