سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیریت جهادی راهداری استان اردبیل در آبادانی مناطق محروم

مشاور ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) گفت: مدیریت جهادی راهداری استان اردبیل در خدمت به مردم و آبادانی مناطق محروم روستائی شایسته تقدیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جلیل بشارتی، مشاور ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) صبح امروز که از مراحل اجرائی پروژه راه روستای کمر بخش خورش رستم بازدید می‌کرد گفت: در بازدید امروز به معنای واقعی کلمه مدیریت جهادی و انقلابی راهداری استان اردبیل را در اجرای پروژه بهسازی، شن ریزی و ترانشه برداری راه روستای منطقه محروم کمر ملاحظه کردم که با تلاش عزیزان راهدار درحال انجام است.

او توسعه و آبادانی راه روستای کمر را بسیار مهم دانست و اظهار امیدواری کرد: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه درسال جاری شاهد تسهیل در عبور ومرور اهالی پرتلاش روستا‌های کمر هشجین، گاو و بخش کاغذکنان استان آذربایجانشرقی خواهیم بود.

رئیس سابق مناطق محروم کشور حل مشکلات مردم و خدمت به آنان را بزرگترین مدال افتخار برای مسئولان دانست و افزود: در بازدید فنی امروز که معاون بنیاد برکت نیز حضور داشت تصمیمات لازم جهت حل مشکلات اعتباری طرح و اتمام مراحل اجرای عرشه پل ۱۲۰ متری با سه دهنه ۴۰ متری بر روی رودخانه قزل اوزن اتخاذ شد.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نیز افزود:۷ کیلومتر از مسیر ارتباطی روستای کمر چندین سال قبل اجرا شده بود و ۷ کیلومتر دیگز نیز توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل درحال بهسازی، شن ریزی و ترانشه برداری است.

علی رحمتی با بیان اینکه با دستور وزیر راه و شهرسازی و تاکید رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اجرای این پروژه در اولویت کاری راهداران دیار سبلان قرار گرفته تصریح کرد:عملیات بهسازی، شن ریزی و تراشه برداری راه روستای کمر از توابع بخش خورش رستم شهرستان خلخال با مشارکت ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت اجرا می‌شود.

او حجم خاکبرداری این پروژه را ۱۷۵ هزار متر مکعب عنوان و اظهار امیدواری کرد با تلاش راهداران بهسازی راه روستای کمر تا پایان مهرماه سال جاری به اتمام برسد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با اشاره به اینکه سطح ارتفاع اجرای این پروژه ۷۵۰ متر است گفت: اجرای این طرح تا پل گاو بر عهده راهداری استان اردبیل است و مابقی مسیر نیز توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجانشرقی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ح

بهسازی راه روستای کمر تا پایان مهرماه سال جاری به اتمام می رسد

برچسب ها: راهداری ، راهسازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.