سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خبر داد

افتتاح ۵ ایستگاه آتش نشانی تا سال آینده/ به دنبال تحقق شعار تهران شهری ایمن برای همه هستیم

داوری گفت: در کنار استفاده از تجهیزات به روز آتش نشانی باید توجه ویژه‌ای به ارتقای سطح ایمنی در پایتخت شود، تا بتوانیم شعار تهران شهری ایمن برای همه را محقق کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های خدماتی و فرهنگی مجموعه اراضی عباس آباد شامل کلنگ‌زنی مجموعه ۴ باغ، افتتاح ایستگاه ۱۱۰ آتش نشانی و بهره برداری از دریاچه هنر گفت: با افتتاح ایستگاه ۱۱۰ آتش نشانی در اراضی عباس آباد، جمع ایستگاه‌های آتش نشانی در تهران به ۱۳۱ مورد رسید.

او افزود: بازسازی و راه اندازی ۷ ایستگاه دیگر نیز جزء برنامه‌های ماست که ۲ ایستگاه آتش نشانی بازسازی و ۵ ایستگاه دیگر نیز تا سال ۹۹ احداث و به بهره برداری خواهند رسید.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در حال حاضر شاخص زمان رسیدن به محل حادثه در تهران ۴ دقیقه و ۱۳ ثانیه است و به این معنا نیست که می‌توانیم در محل همه مأموریت‌ها در آن زمان حاضر شویم، زیرا فضا‌های خالی وجود دارد که امیدواریم بتوانم آن فضا‌ها را نیز پر کنیم.


بیشتر بخوانید: افتتاح ایستگاه ۱۱۰ آتش‌نشانی در اراضی عباس‌آباد


داوری با اشاره به بهره برداری از ۹ دستگاه نردبان و بالابر افزود: آخرین روز‌های سال گذشته بود که ۹ دستگاه نردبان و بالابر وارد کشور شد و برای استفاده از نیروهای خود به آن‌ها آموزش‌های تخصصی ارائه دادیم.

او افزود: میزان ارتفاع نردبان و بالابرها از ۳۰ تا ۶۴ متر است که ساختمان‌های تا ۱۹ طبقه را حمایت می‌کند، اما نباید این نکته فراموش شود که ما ساختمان‌های بلند‌تر نیز در تهران داریم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: تکنولوژی جدید و تجهیزات به روز دنیاست که امروز وارد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شده است.

داوری تأکید کرد: امیدواریم با ارتقای سطح ایمنی بتوانیم شهر تهران را به شهری ایمن برای همه تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

بهره برداری از ۹ دستگاه نردبان و بالابرآتش نشانی در سال ۹۷

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.