سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اقتصادی وزیر کشور:

رسیدگی به واحدهای تولیدی مشکل‌دار از اولویت‌های وزارت کشور است

دین پرست گفت: اولویت اول وزارت کشور در حوزه اقتصادی، مراقبت از واحد‌های تولیدی فعال و فعال شدن واحد‌های راکد است.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز نشست هماهنگی امور اقتصادی استانداری‌ها با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار شد.

بابک دین پرست معاون اقتصادی وزیر کشور در ابتدای این نشست گفت: در این جلسه اولویت اول وزارت کشور در حوزه اقتصادی بررسی مباحث اقتصادی، مراقبت از واحد‌های تولیدی فعال و فعال شدن واحد‌های راکد است. ماموریت‌های استانی ما توجه به واحد‌های تولیدی مشکل‌دار است. همچنین بیش از ۷۸ هزار پروژه نیمه‌تمام، تکمیلی و آماده بهره برداری شده که بالغ بر حدود ۴۸۵ هزار میلیارد تومان برای تکمیل آن مورد نیاز است و فرآیند اجرایی تکالیف ۷ گانه سراسر کشور در سال ۹۸ بررسی خواهد شد.

دین‌پرست بیان کرد: موضوع ارائه مجوز اقامت پنج ساله به اتباع خارجی از دیگر موضوعاتی است که در نشست امروز بررسی خواهیم کرد.

او تصریح کرد: پیگیری موضوع پول‌های دیجیتالی از دیگر دستور جلسه نشست امروز است و امیدواریم نشستی را با فعالان پول‌های دیجیتالی داشته باشیم.

معاونان اقتصادی استان‌های سراسر کشور در این نشست مباحث و مشکلاتی از جمله نبودن نرخ معین و ثابت کالا‌های اساسی نظیر گوشت و مرغ، توزیع شیر در مدارس، ضرورت تأمین نوشت‌افزار در آستانه سال تحصیلی جدید، عدم تعیین قیمت مناسب برای گندم، مشکلات تأمین ارزو و کالا‌های اساسی و بنگاه‌های اقتصادی، پایین بودن قیمت شکر، مشکلات در تولید و توزیع کالا‌ها در استان‌ها را مطرح کردند.


بیشتر بخوانید: برگزاری نشست استانداران سراسر کشور با حضور چهار عضو اقتصادی


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.