سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان خبر داد؛

اعلام برنامه های شرکت توزیع برق استان سمنان در هفته دولت

سید محمد موسوی زاده گفت: به مناسبت هفته دولت ۱۶پروژه برق‌رسانی در سه شهرستان استان سمنان افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمد موسوی زاده  مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه در سه شهرستان گرمسار، مهدی شهر و میامی قرار است ۱۶طرح برقرسانی افتتاح شود، گفت: این طرح‌ها در هفته دولت با حضور مسئولان به بهره برداری می‌رسد که سهم میامی هشت طرح و سهم مهدی شهر چهار و گرمسار نیز چهار پروژه خواهد بود.

او با بیان اینکه اعتبار کل این ۱۶طرح قریب به ۴۶ میلیارد ریال است، تاکید کرد: برای ۱۲ طرح شهرستان میامی ۳۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و برای چهار طرح مهدی شهر هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و برای چهار طرح گرمسار پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

نگاه ویژه به کالپوش میامی

مدیر توزیع برق استان سمنان پروژه بهینه‌سازی ۲۱ هزار متر شبکه فشار متوسط هوایی و نصب ۱۴ دستگاه پست هوایی دشت دانیال کالپوش را در زمره طرح‌های شهرستان میامی دانست و گفت: این طرح‌ها ۱۹ میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریال اعتبار به خود اختصاص داده اند.

موسوی زاده بیان کرد: پروژه احداث شبکه فشار متوسط و نصب ۹ دستگاه پست هوایی با قدرت ۲۷۵ کیلوولت آمپر و برقراری چهار هزار و ۳۸۲ متر شبکه توزیع برق با اعتبار شش میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و همچنین تقویت یک ایستگاه هوایی توزیع برق بااعتبار ۲۵۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌های قابل بهره برداری در میامی هستند.

انتهای پیام / م

۱۶پروژه برق‌رسانی در گرمسار، مهدی شهر و میامی افتتاح می‌شود

 

 

برچسب ها: وزارت نیرو ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.