سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت بیش از ۲۰۰ نفر اسکیت باز در لیگ باشگاهی

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق گفت: لیگ باشگاهی اسکیت به مناسبت دهه ولایت و امامت در قالب ۱۲ تیم و ۵ گروه سنی دختران و ۲ گروه سنی پسران در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سمیه ایزدیان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق ضمن تقدیر از رئیس هیئت اسکیت شهرستان بافق با بیان اینکه مسابقات در قالب ۱۲ تیم و ۵ گروه سنی دختران و ۲ گروه سنی پسران برگزار شد، گفت: بیش از ۲۰۰ نفر اسکیت باز در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.

او هدف از برگزاری مسابقات را استعدادیابی و تشویق ورزشکاران در این رشته ورزشی عنوان کرد و افزود: رده سنی ۹۰-۹۱ ریحانه ابراهیمی، آترینا حاج غدیری، السا فتوحی ،مشترکا، و حنانه دهقان مقام اول تا سوم را کسب کردند.

ایزدیان با بیان اینکه رده سنی۸۹ تا ۸۵غزل دهقان، نگین خوانین زاده و فرزانه کوشا مقدم بر سکوی اول تا سوم ایستادند، افزود: مبینا دهقانزاده مقام اول، ساغر سیدی و محیا عبداللهی مقام دوم و سوم را خود اختصاص دادند.

ایزدیان همچنین خاطر نشان کرد: زینب سادات میرعلمی، سارا خارنگی و سیده سها میرعلمی نیز در گروه سنی ۹۲ این مسابقه توانستند مدال‌های طلا، نقره و برنز را بر گردن خود آویزند.

او ادامه داد: محیا حسینی ابراهیمی، نگار محمدیان و نازنین زهرا یاری برندگان رده سنی نونهالان بودند.

ایزدیان با اشاره به اینکه ابوالفضل خالقدادی، محمد صادق چترود و محمد مهدی در بخش پسران در رده سنی نوجوانان مقام اول تا سوم را کسب کردند، تصریح کرد: مهدی بویی آبادی در رده نونهالان مقام اول، شایان طالعی دوم و سینا درندی سوم را کسب کردند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق همچنین از کسب مقام اول تا سوم از سوی باشگاه‌های آبشار با سرپرستی و مربیگری پرویز برزگری، نشاط با سرپرستی و مربیگری فریبا شفیعی و شهدای گمنام با سرپرستی و مربیگری محبوبه اشرفی خبر داد.

ایزدیان گفت: لیگ باشگاهی اسکیت به مناسبت دهه ولایت و امامت در سالن ورزشی شهدای گمنام در بافق  برگزار شد.

 در پایان مسابقات به رسم یاد بود از برندگان با اهدا لوح و مدال تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ی

برگزاری لیگ باشگاهی اسکیت به مناسبت دهه ولایت و امامت دربافق

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.