سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بداغی: در مسابقات آتی قول می‌دهم مدالی خوشرنگ‌تر از برنز جهان کسب کنم

دارنده مدال برنز رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان جهان گفت: در مسابقات جهانی باید به مدال طلا می‌رسیدم که نشد، اما قول می‌دهم در رقابت‌های آینده جبران کنم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در وزن ۶۳ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان شاهین بداغی در دور نخست با نتیجه ۶ بر صفر از سد سانگ جون پارک از کره جنوبی گذشت. وی در دور دوم مقابل هراچیا پوقوسیان از ارمنستان با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله عبدالمالک مرابت از الجزایر را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل لری ابولادزه از گرجستان با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. بداغی در این دیدار پتروف سولیف از کشور بلغارستان را با نتیجه ۳ بر ۲ از پیش رو برداشت و به مدال برنز رسید.

شاهین بداغی درباره عملکرد خود در رقابت‌های جهانی گفت: تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های جهانی با بهترین نفرات خود در این میدان حاضر شدند به طوری که برخی از کشتی گیران عنواندار بزرگسالان بودند؛ من هم برای حضور در این مسابقات زحمت زیادی کشیدم و انگیزه بسیار بالایی داشتم، اما در نهایت صاحب مدال برنز شدم.

وی تصریح کرد: در دیدار مقابل ابولادزه گرجستانی هر چه تلاش کردم نشد که برنده شوم و متاسفانه با شکست در نیمه نهایی به دیدار رده بندی رسیدم، اما خدا را شکر می‌کنم که با دست خالی به ایران بر نمی‌گردم.

بداغی با بیان اینکه حقش در رقابت‌های جهانی مدال طلا بوده است خاطرنشان کرد: تا ۲ سال آینده می‌توانم در رده سنی جوانان کشتی بگیرم و اگر بار دیگر نماینده ایران در رقابت‌های جهانی بودم قول می‌دهم جبران کنم و مدال خوشرنگتری را به دست آوردم.


بیشتر بخوانید:

۲ مدال طلا و ۲ برنز برای ایران در پنج وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جهان

باوفا: فرنگی کاران در پنج وزن نخست مزد زحمات خود را گرفتند/ شرایط را برای قهرمانی روس‌ها هموار کردند


انتهای پیام/

صحبت‌های شاهین بداغی پس از کسب مدال برنز رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان جهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.