سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور معصومه ابتکار ؛

برگزاری کارگاه کنترل خشم در اردبیل/ کارکرد خانواده در قرآن کریم، دستیابی به آرامش و آسایش است

کارگاه کنترل خشم با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در شهر اردبیل برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،کارگاه کنترل خشم از سلسله کارگاه‌های استانی فصل فصل زندگی امروز ۲۶ مرداد در شهر اردبیل با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد .

معصومه ابتکار در این نشست تاکید کرد: کارکرد خانواده در قرآن کریم، دستیابی به آرامش و آسایش است و این کارکرد با وجود شرایط مناسب در خانه محقق می‌شود.


بیشتر بخوانید : حمایت دولت از طرح راه اندازی اشتغال دختران تحصیل کرده روستایی


او افزود : اگر خشونت در خانواده شکل بگیرد، تحکیم خانواده لطمه می‌بیند و به همین دلیل رفتار صحیح و منع خشونت با زنان مورد تاکید است و باید تضمین شود .

کسی برای ترویج خشونت علیه زنان از دین خرج نکند

ابتکار گفت: این تصور که زن شهروند و یا جنس درجه دوم باشد، مغایر با آموزه‌های دینی و روح قانون و نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

او ادامه داد : نگاه دین اسلام به زنان بر محور پرورش شخصیت زن است، کسی برای ترویج خشونت علیه زنان از دین خرج نکند.

ابتکار بیان داشت : موضوع پرهیز از خشونت، رعایت حقوق همدیگر در روابط خانواده و احترام متقابل از موضوعات کلیدی در مبانی مورد نظر دینی و نظام اسلامی ایران است .

او افزود : برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های کارگاهی برای تحکیم نهاد خانواده بر اساس آموزه‌های دینی و سیاست‌های کلی کشور و بر مبنای برنامه ششم توسعه و منویات مورد نظر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری و با هدف تحکیم نهاد خانواده دنبال می‌شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت : نگاه نادرست بنیادین به نقش زن در خانواده باید اصلاح بشود، آرامش و آسایش در خانواده در پناه یک زن اتفاق افتاده و به دست می‌آید و زن آسیب دیده از نظر روحی و جسمی نمی‌تواند مامن خانواده باشد.

مشابه این نشست در بیش از ۱۰ استان دیگر با مشارکت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، اداره کل ورزش و جوانان استان‌ها و مدیران امور بانوان استانداری‌ها برگزار شده است .

انتهای پیام /ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.