سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرفتارشدن فردی در آسانسور مسکن مهر

معاون عملیات سازمان آتش نشانی خرمشهر از گرفتارشدن فردی در آسانسور واقع در مسکن مهر این شهرستان خبرداد.

منوچهر تبریزی معاون عملیات سازمان آتش نشانی خرمشهردر گفت وگو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:امروزطی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی این شهرستان  در ساعت ۱۴:۲۰ ظهر مبنی بر گرفتارشدن فردی در آسانسور واقع در مسکن مهر خرمشهر، بلافاصله یک تیم  امدادو نجات از ایستگاه شماره ۱ به محل اعزام شد.

او ادامه داد:آتش نشانان در ابتدای عملیات با برقراری ارتباط کلامی با فرد حادثه دیده، به او  اطمینان دادند و خواسته شد خونسردی خود را حفظ کند.

 معاون عملیات سازمان آتش نشانی خرمشهرافزود:سپس آتش نشانان عملیات اصلی خود را با باز کردن درب اصلی چاهک و رفتن به موتور خانه آغاز و به سرعت فرد را از کابین آسانسور خارج کردند.

تبریزی ادامه داد:خوشبختانه حال عمومی او مساعد گزارش شد.

او همچنین از حادثه ای دیگر در این شهرستان خبرداد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی خرمشهر در ادامه سخنانش افزود: عصر امروز نیز ، خانواده ای با مراجعه به ایستگاه شماره ۳ واقع در ابتدای جاده ی امام جعفر صادق (ع)، اظهار داشتند که یک حلقه انگشتر در دست پسرکوچکشان گیر کرده و انگشت وی متورم شده است.

تبریزی گفت:بلافاصله یک تیم امدادو نجات از ایستگاه شماره ۴ به محل  اعزام شد و در همان ایستگاه شماره ۳، عملیات بریدن انگشتر با دقت ویژه و با استفاده از ابزار مخصوص انجام و با خارج کردن انگشتر از انگشت پسر بچه خاتمه یافت.

انتهای پیام/ د

وقوع دو حادثه در آتش نشانی خرمشهر

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.