سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام بیش از ۵۷ هزار دانش آموز ناحیه یک قطعی شد

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: تا کنون ثبت نام ۵۷ هزار ۷۹۳ دانش آموز ناحیه یک اهواز در سامانه جامع سناد انجام شده است که منزله ثبت نام قطعی آنان برشمرده می‌شود.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ثبت نام قطعی بیش از ۵۷ هزار و ۷۹۳ دانش آموز ناحیه یک اهواز تاکنون برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ در مدارس ابتدایی و متوسطه اول، متوسطه دوم با ثبت کد ملی آن‌ها در سامانه سناد صورت گرفته است.

او افزود: امسال ثبت نام دانش آموزان در این سامانه به صورت اتوماتیک برای دانش آموزان میان پایه انجام می‌شود و ثبت نام به صورت غیراتوماتیک در پایه‌های ورودی هر مقطع تحصیلی به صورت دستی و توسط کادر اداری مدارس صورت می‌گیرد.

نیسی گمراوی بیان داشت: از این تعداد، ۳۹ هزار و ۸۸۵ دانش آموز در مقطع ابتدایی هستند و ثبت نام ۱۴ هزار و ۷۷۲ دانش آموز نیز در مقطع متوسطه اول تا کنون قطعی شده است.

 سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز ادامه داد: در پایه دهم موضوع هدایت تحصیلی هنوز به پایان نرسیده است و کار ثبت نام به پایان نرسیده است و ۳ هزار و ۲۳۶ دانش آموز نیز در مقطع متوسطه دوم نیز ثبت نام قطعی شده اند.

انتهای پیام/م

ثبت نام دانش آموزان در اهواز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.