سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه نیروی پدافند هوایی ارتش

نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه بانوان شاغل، همسران و فرزندان کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش در مشهد پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عدیده معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه بانوان شاغل، همسران و فرزندان کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، شنبه، ۲۶ مرداد با حضور مسئولان و فرمانده هان لشکری و کشوری در حرم مطهر حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) در حال برگزاری است.

او با اشاره به اینکه رقابت‌های مرحله مقدماتی در خردادماه امسال در سطح یگان‌های پدافندی در سراسر کشور با حضور هزار و ۶۰۰ نفر انجام شد، افزود: از این تعداد ۲۵۰ نفر به مرحله سراسری مسابقات قرآن نیروی پدافند هوایی راه پیدا کردند.

عدیده تصریح کرد: مرحله سراسری مسابقات قرآن این نیرو از ۲۴ مردادماه به مدت دو روز در پدافند هوایی مشهد مقدس در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل و اجزای ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۱۵ و ۲۰ و اذان به صورت شفاهی و مفاهیم سطح یک (مقطع زیر دیپلم) و سطح دو (بالای دیپلم) به صورت کتبی و در قالب سؤالات تستی برپا شد.

او با اشاره به اینکه رقابت در بخش همسران به صورت مجزا و همچنین در بخش فرزندان در دو گروه زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال برگزار شد، بیان کرد: طی آیین اختتامیه از ۱۱۶ برگزیده رتبه‌های اول تا سوم رشته‌ها با اهدای هدیه و لوح سپاس تجلیل به‌عمل آمد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به ویژگی‌های این دوره از مسابقات، افزود: استقبال از این دوره از مسابقات ۱۰۰ درصدی بوده به گونه‌ای که رقابت‌ها به اندازه‌ای نزدیک به هم بود که در برخی از رشته‌ها مقام‌ها به صورت مشترک به شرکت‌کنندگان اعطا شد.

او ادامه داد: شرکت‌کنندگان در مسابقات نتیجه فعالیت مطلوب دارالتحفیظ‌ها در سطح نیروی پدافند هوایی ارتش و همچنین کارگاه‌های آموزشی خاصی است که در طول سال برگزار شد.

عدیده بیان کرد: از نکاتی که می‌توان در حاشیه این مسابقات به آن اشاره کرد برگزاری نمایشگاه خط و نقاشی از آیات قرآن و همچنین تجلیل از مقام‌آورندگان این نیرو در مسابقات قرآن کریم نیرو‌های مسلح بود.

 برگزیدگان نیروی پدافند هوایی به مرحله سراسری مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های ارتش که در شهریورماه و به میزبانی ستاد آجا برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌کنند.
 
انتهای پیام//ف.ح
 
 

برگزیدگان مسابقات قرآن در مشهد معرفی شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.