سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه ارومیه؛

آزادگان مصداق بارز استقامت در مسیر حق و حقیقت هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: آزادگان مصداق بارز استقامت در مسیر حق و حقیقت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در مراسم تجلیل از مقام شامخ آزادگان گرانقدر که در سالن شرکت نیروی برق برگزار شد،  با اشاره به این که تنها راه سعادت و رستگاری استقامت در راه خداوند است گفت: آزادگان مصداق بارز استقامت در مسیر حق و حقیقت هستند و باید این روحیه مقاومت را در خود حفظ کنند.

سید مهدی قریشی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: همه مردم و مسئولین باید قدردان آزادگان عزیز و خانواده‌های آنان باشند و حرمت آن‌ها را نگه دارند و همه باید بدانیم که هرچه داریم از مقاومت ایثارگران، آزادگان و جانفشانی شهدای عزیزمان داریم.

او در توصیه کوتاهی به آزادگان عزیز و همه مردم گفت: بنا بر نص صریح آیات و تصریح روایات همه ما در صورتی سعادتمند خواهیم بود که صبر و استقامت بر دینداری و ایمان داشته باشیم و آزادگان عزیز تلاش کنند استقامت و معنویت دوران اسارت را در دوران آزادی حفظ کنند چرا که شیطان و هوا‌های نفسانی و مشکلات در کمین ایمان و استقامت ما هستند فلذا باید مراقب باشیم شیطان و وسوسه‌های دنیوی اجر و ثواب مجاهدت هایمان را زایل نکند.

او افزود: حفظ استقامت و حفظ معنویت بسیار با ارزش‌تر از کسب ایمان و پیروزی است و تحمل اسارت و شکنجه‌های دشمنان در طول این سال‌ها باعث نورانیت و معنویت شما عزیزان بوده فلذا سعی کنید این حال خوش را قدر بدانید و بخوبی از آن محافظت کنید.

 

۴۲ هزار آزاده سرافراز در کشور وجود دارد

 
فعال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به این که بیش از ۴۲ هزار آزاده سرافراز در کشور وجود دارد گفت: آذربایجان غربی بیش از ۲ هزار آزاده سر افراز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
 
همچنین در پایان این مراسم از آزادگان سرافراز و خانواده معظم آن‌ها نیز تجلیل شد.
 
انتهای پیام/م
 
 
برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.