سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر رفع مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در بازدید از مجتمع فولاد خراسان، بر تلاش نمایندگان برای رفع مشکلات صنعتگران و کارگران تلاشگر در پیشانی جبهه تولید تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حسین احمدی مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان با بیان توضیحاتی پیرامون عملکرد مجتمع و برنامه‌های آینده آن، گفت: فولاد خراسان با تکمیل حلقه‌های زنجیره تولید در استان محل استقرار خود، یکی از شرکت‌های اقتصادی، رقابتی، منضبط و پایدار در کشور محسوب می‌شود که ضمن تعامل با نهاد‌های اجتماعی و عمومی استان و شهرستان، همواره برای رعایت دقیق اصول روابط کار و کرامت نیروی انسانی تلاش خود را به کار گرفته است.

او تصریح کرد: این دیدگاه که همه همرزمان ما در جبهه تولید فولاد خراسان، باید برای تحقق «رونق تولید» همت و حمیت جدی به کاربگیرند، خوشبختانه در میان مدیران، سهامداران عمده و کارکنان شرکت نهادینه شده است و این همدلی نهادینه توانسته بزرگترین مجتمع صنعتی این استان را با وجود همه دشواری‌ها به پیش ببرد.

مدیرعامل فولاد خراسان افزود: این شرکت در عمل به وظایف خود در زمینه تامین اجتماعی و رعایت ضوابط کار شایسته و مسائل دستمزدی جزو شرکت‌های پیشرو در استان است. ضمن آن که سهامداران «صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، عشایر و روستاییان» خود عضو خانواده بزرگ بیمه اجتماعی در کشور است.

علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر و عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، نیز در خصوص این بازدید گفت: در بازدید از خطوط تولید و گفتگو با کارکنان مجتمع، آن چه بیش از هرچیز مشهود بود، همت و همدلی و اعتقاد راسخ کارکنان نسبت به مساله تولید بود و این مساله جای خرسندی و قدردانی دارد.

او افزود: توجه به حمایت اجتماعی و تامین معیشت کارکنان و اجرای دقیق ضوابط کار با دیدگاه مثبت و روشن در این مجتمع، حاکی از آن است که مدیریت این مجموعه برای این موضوعات راهبرد و دیدگاه مثبتی دارد و این مساله شایسته قدردانی است.
 
انتهای پیام//س.ح
 

 

همدلی کارکنان و راهبرد روشن مدیریت فولاد خراسان شایسته قدردانی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.