سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده جودو ایران مدال نقره کسب کرد

مصطفی اسکندری ورزشکار قزاق کورس کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جودو آسیا در مرحله پایانی برابر نماینده کشور میزبان شکست خورد و مدال نقره کسب کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون جودو، مسابقات قزاق کورس قهرمانی آسیا به میزبانی مغولستان در حال برگزاری است.

مصطفی اسکندری، مجتبی اسکندری و احمد ایزدپناه سه ورزشکار کشورمان هستند که باید در این رقابت‌ها با حریفان خود به مبارزه بپردازند.

امروز در اولین مبارزه و در وزن ۸۲ کیلوگرم مصطفی اسکندری نماینده کشورمان، ابتدا در برابر حریف خود از کشور چین قرار گرفت و توانست او را با ضربه فنی شکست دهد و به دور دوم رقابت‌ها صعود کند.


بیشتر بخوانید: ملایی و بریمانلو عازم مسابقات جهانی جودو شدند


اسکندری در مسابقه دوم خود به مصاف حریفی از کشور قزاقستان رفت و در برابر او هم موفق شد به برتری دست پیدا کند و با ۲ پیروزی متوالی به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها صعود کرد.

مصطفی اسکندری ورزشکار قزاق کورس کشورمان در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریف خود از کشور میزبان (مغولستان) رفت و توانست در برابر او هم به برتری برسد و با اقتدار به مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا صعود کرد.


بیشتر بخوانید: ویزر به جدایی کوراش از فدراسیون جودو ایران واکنش نشان داد


ورزشکار شایسته کشورمان در مرحله فینال به مصاف حریف خود از کشور میزبان (مغولستان) رفت و با قبول شکست در برابر این حریف به مقام دوم این مسابقات دست پیدا کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از جودو ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
مبارکه
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
کجا قهرمانی آسیا بوده است ؟ این کشتی محلی مغولستان است
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
هر روز جودوکاران یک لباس جدید می پوشند و در مسابقات خارجی ها شرکت میکنند یکروز لباس کوراش یکروز لباس جوجیتسو یکروز لباس تاتارکوراش و حالا هم لباس قزاق کورس !!!!!!