سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل:

صنایع دستی روستایی در اردبیل حمایت می‌شود

استاندار اردبیل گفت: با توجه به علاقه و توانمندی بانوان روستایی، قالی بافان و صنایع دستی روستایی در اردبیل حمایت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل ظهر امروز در جریان بازدید از کارگاه فرش ثمین روستای حمل آباد که با حضور معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور انجام شد گفت: در روستا‌ها ظرفیت‌های خوبی برای ایجاد اشتغال پایدار وجود دارد این ظرفیت‌ها در قالب طرح‌های پشتیبان بصورت کارگاهی حمایت می‌شوند.

او با بیان اینکه روستای حمل آباد نمونه‌ای از روستا‌های استان برای اشتغال زایی است گفت:در این روستا کارگاه‌های قالی بافی در خانه‌ها توسط سرمایه گذاران ایجاد شده و برای توسعه این کارگاه‌ها تسهیلات ارزان قیمت در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

استاندار اردبیل افزود:توسعه صنایع دستی و ایجاد بازار تقاضا برای تولیدات دامی و کشاورزی می‌تواند علیرغم پیشگیری از مهاجرت نتیجه معکوس را خلق کرد.

بهنام جو ضمن بازدید از نمایشگاه توانمندسازی روستای حمل آباد افزود: روستا‌های دیگر در سایر نقاط استان می‌توانند با الگو برداری از طرح‌های ایجاد شده از این روستا در راستای ترویج و ایجاد اشتغال گام بردارند.

انتهای پیام/ح

روستا‌ها ظرفیت‌های خوبی برای ایجاد اشتغال پایدار دارند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.