سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون رئیس جمهور:

تسهیلات لازم در اختیار زنان روستایی قرار می‌گیرد

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: تسهیلات لازم در اختیار زنان روستایی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور ظهر امروز در بازدید از کارگاه قالی بافی ثمین گفت: تسهیلات لازم در اختیار زنان روستایی قرار می‌گیرد و در راستای مهارت افزایی زنان توانمند روستایی اقدامات خوبی صورت گرفته است.

او با بیان اینکه صندوق‌های حمایتی خرد زنان روستایی عملکرد خوبی برای ایجاد اشتغال دارند بیان کرد:جهت حمایت از زنان روستایی اعتبار خوبی برای برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی جهت توانمندسازی در نظر گرفته شده است.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با اشاره به اینکه باید از دختران تحصیل کرده روستایی حمایت ویژه شود افزود: حمایت از دختران تحصیل کرده باعث می‌شود تا پا به پای پسران در تقویت اقتصاد و تحکیم بنیان خانواده‌ها فعالیت کنند.

ابتکار افزود: برگزاری استارتاپ‌های مختلف در روستا‌ها در قالب مهارت‌های بهداشتی و بوم گردی می‌تواند به توانمندی بیشتر زنان و پیشگیری از مهاجرت را سبب شود.

در این بازدید معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور و جمعی از مسولان استانی و گفتگوی روبرو با زنان فعال در امر قالی بافی در این گارگاه جهت حمایت از بافندگان قالی و محصولات تولیدی در روستای مذکور قول مساعد داد.

گفتنی است معصومه ابتکار همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به کشور جهت بازدید از طرح‌های اشتغال زا برای زنان روستایی و شرکت در جلسه توسعه و برنامه ریزی سفر یک روزه به استان اردبیل داشته است.

انتهای پیام/ح

باید از دختران تحصیل کرده روستایی حمایت ویژه شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.