سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت دولت از طرح راه اندازی اشتغال دختران تحصیل کرده روستایی

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: در آینده نزدیک طرح راه اندازی اشتغال دختران تحصیل کرده روستایی مورد حمایت ویژه دولت قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در ابتدای سفر به استان اردبیل با حضور در روستای حمل آباد از فعالیت‌های قالی بافی زنان این روستا بازدید کرده و بر افزایش توان افزایی و آموزش زنان روستا در صندوق‌های خرد تاکید کرد.

او با اشاره به اینکه در آینده نزدیک طرح راه اندازی اشتغال دختران تحصیل کرده روستایی مورد حمایت ویژه دولت قرار خواهد گرفت گفت: توجه به راه اندازی تعاونی‌های مرتبط با مشاغل خدماتی، بهداشتی و مخصوصا بوم گردی به همت دختران تحصیل کرده و توانمند روستا‌ها انجام خواهد گرفت.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از اجرای طرح مهارت افزایی و تولید محصولات استاندارد در صندوق‌های خرد زنان روستایی خبر داد.

ابتکار صندوق‌های خرد زنان را جزو موفق‌ترین طرح‌های اشتغال زایی بانوان عنوان کرد و افزود: در قالب این طرح زنان توانمند روستا‌ها با دریافت تسهیلات و امکانات مورد نیاز متناسب با مشاغل خود در راستای رونق تولید در سراسر کشور گام‌های بسیار خوبی برداشتند.

او بیان کرد: در سایه حمایت دولت و آموزش صحیح بانوان و دختران روستایی شاهد تحول و پیشرفت روستا‌ها و جلوگیری از مهاجرت معکوس خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح مهارت افزایی و تولید محصولات استاندارد زنان روستایی

برچسب ها: اشتغال ، روستا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.