سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‌رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان خبر داد؛

۱۹ مورد حادثه و حریق به مدت سه روز در سمنان

سعید اسمعیل‌پور گفت: ۱۹ مورد حادثه و حریق در سمنان به وقوع پیوست که با حضور به‌موقع نیرو‌های آتش‌نشانی خدمات ایمنی به‌ سرعت ارائه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید اسمعیل‌پور  ‌رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان ضمن بیان اینکه ارائه خدمات به حادثه دیدگان یکی از مهم‌ترین وظایف سازمان آتش‌نشانی است، گفت: در سه روز گذشته ۱۹ مورد حادثه و حریق در سمنان به وقوع پیوست که با حضور به‌موقع نیرو‌های آتش‌نشانی خدمات ایمنی به‌سرعت ارائه شد.

او با اشاره به اینکه ۱۱ مورد از این حوادث در این مدت در حوزه محبوسی افراد در اتاقک آسانسور بود، تصریح کرد: دو مورد حریق منزل مسکونی، دو مورد حریق فضای سبز و یک مورد مربوط به حریق ضایعات، گرفتن حیوانان موذی، گیرکردن حلقه در انگشت دست و حریق خودرو در سمنان رخ‌داده است که از سوی نیرو‌های آتش‌نشانی عملیات نجات وامداد رسانی انجام شد.

۳۳۷ مورد تماس با سامانه ۱۲۵

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان بابیان اینکه در ۷۲ ساعت گذشته ۳۳۷ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی برقرارشده است، خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های آتش‌نشانی در سراسر سمنان همواره در حالت آماده‌باش قرار دارند و در صورت لزوم به‌سرعت به محل حادثه اعزام می‌شوند.

اسمعیل پور با تأکید بر لزوم رعایت موارد ایمنی در منزل، محل کار و اماکن عمومی بیان کرد: درمجموع ۱۱ نفر مرد و زن در این حوادث در سمنان دچار حادثه شدند که اقدامات لازم جهت کمک‌رسانی به این افراد انجام شد.

انتهای پیام / م

برچسب ها: حوادث ، آتش سوزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.