سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله علم الهدی:

جریان قدرت و ثروت در کشور در حال سیلی زدن به انقلاب است/ نقش انقلاب برپایی حاکمیت دینی حضرت مهدی (عج) است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جریان قدرت و ثروت در کشور در حال سیلی زدن به انقلاب است و آن‌ها نمی‌دانند که نقش انقلاب برپایی حاکمیت دینی برای ظهور حضرت مهدی (عج) است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  آیت الله سیداحمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: معجزه جنگ دو جریان جانبازان و آزادگان را به همراه داشت که وجودشان نقشه برخی که به دنبال از بین بردن ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس بودند، را نقش بر آب کرد.

او تصریح کرد: پس از ورود امام به ایران و پیروزی انقلاب، ورود آزادگان یکی از عید‌های بزرگ ۴۰ سال اول انقلاب بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امروز سرنوشت انقلاب دارد به دست افرادی می‌افتد که به دنبال از بین بردن آثار دفاع مقدس و ارزش‌های انقلاب هستند و به رغم تمام تدبیرها، درایت و حفاظت مقام معظم رهبری، این افراد به دنبال کار‌های خود هستند.

 آیت الله  علم الهدی افزود : جریان قدرت و ثروت در کشور در حال سیلی زدن به انقلاب است و آن‌ها نمی‌دانند که نقش انقلاب برپایی حاکمیت دینی برای ظهور حضرت مهدی (عج) است.
 
او تصریح کرد: شما آزادگان در کنار جانبازان، یکی از نعمت‌های انقلاب و عامل انتقال ارزش‌های انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هستید که به نسل دهه سوم انقلاب منتقل شد و نمونه آن ایثارگری جوانان در برپایی امنیت حرم اهل بیت است.

انتهای پیام//م.ی
 

آزادگان نماد ایثار و شهادت اند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.