سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم شب خاطره به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان مراسم شب خاطره با حضور مسئولان و جمعی از خاطره‌گویان، رزمندگان، آزادگان، نویسندگان و هنرمندان دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   افشین آزادی رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه  اظهار داشت: به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان مراسم شب خاطره در روز یکشنبه ۲۷ مردادماه ساعت ۱۷ در سینما آزادی کرمانشاه با حضور مسئولان و جمعی از خاطره‌گویان، رزمندگان، آزادگان، نویسندگان و هنرمندان دفاع مقدس برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: همچنین در مراسم شب خاطره مراسم رونمایی از کتاب با عنوان سید رضا بر اساس خاطرات سیدرضا موسوی، نخستین اسیری که از زندان نیروی‌های بعثی عراق، گریخت برگزار می‌شود.

آزادی با اشاره به اینکه اقدام نخست در این حوزه برگزاری مراسم شب خاطره که در این مراسم رزمندگان و افراد مؤثر در دوران دفاع مقدس به ارائه خاطرات خود برای مردم می‌پردازند عنوان کرد: چهار تا پنج مراسم شب خاطره نیز با موضوعات تخصصی ادبیات پایداری استان کرمانشاه در طول امسال برگزار خواهد شد بیان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های حوزه هنری، آموزش اهالی قلم در حوزه دفاع مقدس است و مقام معظم رهبری در سال گذشته در مهرماه در این رابطه فرمودند که لازم است که نهضت تولید آثار حوزه دفاع مقدس راه بیافتد.

انتهای پیام/ز

 

برگزاری مراسم سالروز بازگشت آزادگان در کرمانشاه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.