سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری بیمارستان رحیمیان به بخش دولتی در حال پیگیری است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: مقدمات واگذاری بیمارستان رحیمیان الوند به بخش دولتی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در حال پیگیری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در جمع خبرنگاران گفت: در توافقاتی که پیش از این بین دانشگاه و بیمارستان خیریه رحیمیان الوند منعقد شده قرار است با تامین ۲۳۰ میلیارد ریال از بدهی‌های این بیمارستان توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی، زمینه واگذاری آن به دانشگاه علوم پزشکی فراهم شود.

مهرام افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی با تامین اعتبار برای پرداخت این میزان بدهی موافقت کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین درباره شرط دیگر هیات رئیسه بیمارستان رحیمیان مبنی بر بکارگیری ۱۲۰ نیروی فعلی بیمارستان در صورت واگذاری به دانشگاه گفت: این موضوع در اختیارات دانشگاه علوم پزشکی نیست و منوط به نظر سازمان اداری و استخدامی کشور است و انتقاد به دانشگاه که این شرط را زیر پا گذاشته غیر کارشناسی است.

مهرام همچنین از مراحل پایانی آماده سازی مرکز رادیوتراپی استان خبر داد و گفت: یکی از دستگاه‌های شتاب دهنده این مرکز که بسیار پیشرفته است وارد کشور شده و با همین دستگاه فعالیت مرکز را آغازمی کینم و دستگاه دوم را سال آینده تامین خواهیم کرد.

او افزود: این دانشگاه با وجود تمام مشکلات در خدمت رسانی به مردم تحت تاثیرمسائل سیاسی نیست.

مهرام، مسائلی، چون کمبود و گرانی دارو و تجهزات پزشکی و تاخیر در پرداخت دستمزد و کارانه پزشکان را مشکلی همگانی در کشور دانست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: پزشکان قزوین هم اکنون با ۱۴ ماه تاخیر در پرداخت حقوق و کارانه همچنان در حال خدمت رسانی هستند، اما به هر حال تداوم این موضوع آنان را از خدمت در بخش دولتی بی انگیزه می‌کند.

انتهای پیام/ک

مراحل پایانی آماده سازی مرکز رادیوتراپی استان  قزوین 

برچسب ها: علوم پزشکی ، درمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.