سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت بچه های محراب با اذان در کاشان

مسابقه اذان با عنوان«بچه های محراب» دهه ولایت با همکاری مشترک فرهنگ سرای معراج سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و دارالقرآن این شهرستان برگزار می شود.

مرتضی والی زاده، مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: این مسابقه فرهنگی در راستای نشر و ترویج فرهنگ اذان گویی و استفاده از ابزار‌های فرهنگی و هنری برای جذب و ترغیب حضور و شرکت بیشتر و بهتر نوجوانان درفعالیت‌های قرآنی، پسران پایه تحصیلی سوم تا ششم برگزار می‌شود.

او با بیان این که شنبه ۲۶ مرداد ماه آخرین فرصت حضور در این رقابت است، افزود: شرکت کنندگان بعد از ثبت نام برای رقابت با یکدیگر روز دوشنبه ۲۸ مرداد ماه در فرهنگ سرای معراج حاضر می‌شوند و مورد ارزیابی و قضاوت داوران قرارمی گیرند.

والی زاده، با اشاره به این که مراسم اختتامیه و اهدای جوایز، چهارشنبه ۳۰ مرداد ماه همزمان با روزجهانی مسجد اجرا می‌شود، گفت: کشف و شناسایی استعداد‌های برتر قرآنی در قالب ایجاد رقابت سالم، حمایت از نوجوانان موذن ناشناخته از اهداف مهمی است که فرهنگ سرای معراج سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و دارالقرآن کریم آموزش و پرورش کاشان به دنبال تحقق آن هستند.

او اظهارداشت: علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت می‌توانند با مراجعه به فرهنگ سرای معراج به نشانی خیابان آیت اله کاشانی، کوی ملک آباد و یا تماس با شماره تلفن ۵۵۴۷۲۴۳۴ کسب آگاهی کنند.

انتهای پیام/م
 

برگزاری مسابقه اذان با عنوان«بچه های محراب در کاشان

برچسب ها: احکام شرعی ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.