سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی ۱۵۰ خانوار از سبد غذایی کمیته امداد در نکا

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا از بهره مندی ۱۵۰ خانوار دارای کودک کمتر از ۵ سال دچار سوءتغذیه در ۴ ماهه امسال از سبد غذایی این نهاد ، در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسین بریمانی ورندی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا با بیان اینکه ۱۵۰ خانوار دارای کودک کمتر از ۵ سال دچار سوءتغذیه در ۴ ماهه امسال از سبد غذایی این نهاد بهره‌مند شدند گفت: ۵۳ میلیون تومان برای تهیه بسته‌های غذایی و رفع مشکل سوء تغذیه کودکان هزینه شده است.

او با اشاره اینکه ارائه خدمات بهداشت و درمان از اولویت‌های این نهاد به جامعه هدف است، افزود: یکی از خدمات بخش بهداشت اجرای طرح پیشگیری از سوء تغذیه ویژه کودکان کمتر از پنج سال می‌باشد.

بریمانی با بیان اینکه بیشتر کودکان دچار سوء تغذیه توسط شبکه بهداشت و درمان شناسایی و به این نهاد معرفی می‌شوند، گفت: سوء تغذیه نیاز به بررسی و مراقبت بیشتری داشته و عدم کنترل این بیماری عوارض جبران‌ناپذیری را برای فرزندان خانوار‌های دارای فرزند در این گروه سنی به دنبال دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا افزود: کمک به کودکان دارای سوء تغذیه با هدف تغذیه مناسب، کمک به بهبود آنها، افزایش شاخص سلامت و ارتقاء سطح هوشی اجرا می‌شود.
انتهای پیام/س
 

بهره مندی خانوار‌های نکایی دارای کودک زیر ۵ سال دچار سوء تغذیه از سبد غذایی کمیته امداد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.