سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر سرعت بخشی پروژه ساخت سالن مسافری پایانه مرزی سرو

در جلسه بررسی اقدامات پایانی پروژه ساخت سالن مسافری پایانه مرزی سرو بر تسریع عملیات عمرانی و بهره برداری آن در کمترین زمان، تاکید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، در جلسه‌ای که با حضور مدیر کل دفتر فنی و امور پیمان‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی و نمایندگان پیمانکار و مشاور پروژه احداث سالن مسافری پایانه مرزی سرو در محل سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برگزار شد، ضمن بررسی مسایل فنی و ریالی بر تسریع عملیات تکمیل این پروژه تاکید شد.


بابک طالبی مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به اهمیت پایانه مرزی سرو به عنوان یکی از پایانه‌های مرزی مهم ایران و ترکیه در تردد کالا و مسافر و نقش آن در مراودات تجاری خواستار تسریع در تکمیل پروژه احداث سالن مسافری این پایانه جهت آسایش و راحتی مسافرین شد.


ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی نیز در این جلسه با یادآوری تاکید ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده کشور و استاندار آذربایجان غربی برای تکمیل احداث سالن مسافری پایانه مرزی سرو گفت: با عنایت به اینکه عملیات ساخت و تکمیل این پروژه به استان تفویض شده و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کارفرمای پروژه انتخاب شده، ضروری است پیمانکار جهت اتمام سریع پروژه اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

او یادآور شد: این پروژه هم اکنون با پیشرفت فیزیکی نزدیک به ۸۸ درصد جزو الویت‌ترین و مهمترین پروژه‌های استان است که با تکمیل آن شاهد تردد روان و راحت‌تر مسافرین گرامی خواهیم بود.

انتهای پیام/م

 

جلسه بررسی آخرین وضعیت سالن مسافربری پایانه مرزی سرو برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.