سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

کتابداران سربازان جبهه دانایی و ترویج گر فرهنگ کتابخوانی هستند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مشارکت یک میلیون نفری در جشنواره کتابخوانی رضوی بیانگر اوج ارادت ایرانیان از اهل بیت پیامبر اکرم (ص) و نشانگر اشاعه سیره فرهنگی و علمی ایشان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی تصویری به مراسم پایانی نهمین جشنواره ملی رضوی مشهد، گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی مفتخر به نام هشتیمن اختر تابنده آسمان ولایت بوده و مشارکت افزون بر یک میلیون نفری در این جشنواره بیانگر اوج ارادت و میهمان نوازی شایسته ایرانیان از اهل بیت پیامبر اکرم (ص) و نشانگر اشاعه سیره فرهنگی و علمی ایشان است.

او ادامه داد: یکایک دست اندرکاران جشنواره کتابخوانی رضوی شایستگی آن را داشتند تا در شهر و دیار خویش به افتخار خدمتگذاری حضرت ثامن الحجج (ع) نائل آیند و در دایره بزرگ خادمان فرهنگ رضوی جای گیرند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عید امامت و ولایت غدیر را به همه تبریک می گویم و برای دست اندرکاران این جشنواره مسیر نورانی، عزت و سربلندی آرزو میکنم.
 

یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند

 
حجت الاسلام علی اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند، در این میان خراسان رضوی با مشارکت ۲۱۶ هزار نفری رتبه نخست کشور را در این جشنواره ملی کسب کرد.

او ادامه داد: خراسان رضوی در جشنواره ملی کتابخوانی رضوی امسال برای دومین سال پیاپی موفق به کسب رتبه نخست شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی "کتابداران" را سربازان جبهه دانایی توصیف کرد و گفت: کتابدار فردی است که باید در ترویج فرهنگ کتابخوانی و سیره رضوی کوشا باشد.

انتهای پیام //ف . ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.