سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مساجد همدان میزبان ۵ هزار روزه دار در عید غدیر

حجت الاسلام حسنی حلم از اطعام و افطاری بیش از ۵ هزار نفر از روزه داران در مساجد استان همدان همزمان با روز عید غدیر خم خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم دبیر بنیاد غدیر استان همدان اظهار داشت: اطعام و افطاری بیش از پنج هزار نفر از روزه داران در مساجد استان همدان همزمان با روز عید غدیر خم انجام می‌شود.

او  با اشاره به دهه ولایت و امامت گفت: دهه ولایت فرصتی برای نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه است.

 دبیر بنیاد غدیر استان همدان با بیان اینکه در پرتو غدیر جامعه به رشد و بالندگی می‌رسد، بر بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها به ویژه فضای مجازی و رسانه‌های ارتباط جمعی در عرصه ترویج فرهنگ غدیر تاکید کرد.

حسنی حلم  واقعه غدیر را فرهنگ علوی و بیانگر وحدت میان مسلمانان جهان دانست و افزود: مراسم‌های دهه ولایت و امامت باید با محتوایی غنی در راستای تبیین واقعه غدیر و ولایت برگزار شوند.

او  بیان کرد: جشن‌های دهه ولایت در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه، راه اندازی کاروان خودرو‌های تزئین شده در سطح شهر با حضور۱۱۰ خودرو و برپایی ایستگاه صلواتی از مهمترین برنامه‌هایی است که به مناسبت دهه ولایت برگزار می‌شود.

 دبیر بنیاد غدیر استان همدان افزود: با توجه به اینکه دهه ولایت امسال با هفته دولت همزمان است، برخی از طرح‌هایی که در این مدت افتتاح می‌شوند به نام غدیر نامگذاری می‌شود.

انتهای پیام/د.ا

اطعام بیش از ۵ هزار نفر از روزه داران عید غدیر در مساجد همدان

برچسب ها: عید غدیر ، اهل بیت ، ولایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.