سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری ۲ هزار فقره سند بنیاد علوی/ اهدای ۲۳۵ متر مربع اراضی مسکونی و زراعی به مردم ترکمن

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: امروزدر مراسمی ۲ هزار اسناد بنیاد علوی به صورت رایگان به افراد واجد شرایط درمراوه‌تپه واگذار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: براساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر واگذاری اسناد املاک علوی به افراد واجد شرایط در استان گلستان روز امروز ۲ هزار اسناد علوی در شهرستان مراوه‌تپه به صورت رایگان اهدا می‌شود.

او افزود: از ۲ هزار اسناد علوی اهدا شده ۸۳۰ فقره ملک مسکونی و یک‌هزار و ۱۷۰ فقره ملک زراعی به مساحت ۱۱ میلیون و ۶۳۰ هزار و ۸۶۹ متر مربع به مبلغ کارشناسی بیش از ۷۴۳ میلیارد ریال است.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به طرح محرومیت‌زدایی واگذاری اسناد از سال ۱۳۹۳ با کمک بنیاد علوی گفت: در این طرح از سال ۹۳ بیش از ۸۳ هزار اسناد علوی به خانواده محروم سراسر کشور واگذار شد که از آغاز طرح تاکنون ۲۳۵ متر مربع اراضی مسکونی و زراعی در استان گلستان به ویژه مردم ترکمن اهدا شده است.

او درباره اهدا اسناد علوی در سال ۱۳۹۸ گفت: در سال ۱۳۹۸ چهار سفر به استان‌های کشور خواهیم داشت و بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ اسناد به مساحت ۱۲ میلیون و ۱۸۸ هزارو ۵۱۵ متر مربع به ارزش یک‌هزار و ۲۹۹ میلیارد ریال واگذار می‌شود که بیشترین واگذاری در استان گلستان است.

فتاح درباره برنامه‌های سفر خود به استان گلستان گفت: ادای احترام به مقام شامخ شهدای مراوه‌تپه، بازدید از طرح بیمارستان ۶۴ تختخوابی، حضور در روستا‌های چنارلی و کریم ایشان و اهدای اسناد علوی برنامه‌های شهرستان مراوه‌تپه و بازدید از نیروگاه برق و طرح نهالستان  در شهرستان علی‌آبادکتول خواهد بود .
 
انتهی پیام /گ 
 

رئیس  بنیاد مستضعفان در گلستان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.