سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد;

اجرای کارگاه آموزشی تخصصی ایمنی ترافیک در شرکت نفت دهلران

رئیس پلیس راه استان ایلام از برگزاری کارگاه آموزش تخصصی مقررات راهنمایی و رانندگی ویژه کارکنان و رانندگان شرکت نفت چشمه خوش دهلران خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; گفت:کارگاه آموزش تخصصی مقررات راهنمایی و رانندگی ویژه کارکنان و رانندگان شرکت نفت چشمه خوش دهلران  برگزار شد.

همتی زاده افزود: آموزش به عنوان مهمترین اهرم موثر در اصلاح رفتارهای غلط در رانندگی به عنوان یک الویت مهم و اساسی در برنامه های سال های اخیر پلیس راه استان قرار گرفته است.

او ادامه داد: به همین جهت برنامه آموزشی مدونی برای گروههای مختلف از نونهالان تا بزرگسالان با توجه به نوع حرفه و میزان تاثیر در حوزه ترافیک به عنوان کاربر تدوین و به مرحله اجرا در آمده است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با توجه به حساسیت حوزه ایمنی در شرکت نفت و مسئولیت پذیری اجتماعی مسئولان این شرکت از کارشناسان پلیس راه استان ایلام برای آموزش تخصصی مقررات راهنمایی و رانندگی در راستای ارتقاء آگاهی کارکنان دعوت بعمل آمد.

همتی زاده  اضافه کرد: در این راستا کارگاه آموزشی تخصصی با حضور سرگرد "علی فتاحی" کارشناس حوزه ترافیک در مجموعه شرکت نفت برگزار شد.

او در ادامه یاداور شد: پلیس راه استان ایلام برای ارائه آموزش های ترافیکی و ارتقاء فرهنگ رانندگی صحیح آمادگی ارائه هر گونه آموزش های تخصصی در حوزه ایمنی ترافیک را دارد.

انتهای پیام/با

ارائه آموزش های تخصصی  حوزه ایمنی ترافیک دردهلران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.