سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت دهه امامت و ولایت؛

اعزام ۴۸۰ نفر از مددجویان کرمانی به مشهد مقدس

سرپرست معاونت امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمان گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت ۴۸۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد شمسی سرپرست معاونت امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمان؛ با اشاره به اینکه اعزام مددجویان به اردو‌های زیارتی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و تربیتی این نهاد است، گفت: این اردو‌ها باهدف مشارکت مددجویان در برنامه‌های فرهنگی و فعالیت‌های گروهی و اجتماعی، امید به زندگی، تحقق بالندگی، کارآمدی و مصون‌سازی و همچنین ارتقاء سطح آگاهی و دین‌باوری مددجویان برگزار می‌شود.

او بابیان اینکه به مناسبت دهه امامت و ولایت ۴۸۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد این استان به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند افزود: ۴۰۰ نفر از این مددجویان شامل مادران و دختران تحت حمایت این نهاد بودند که از محل اعتبارات داخلی امداد به این اردوی زیارتی اعزام شدند.

برای اعزام هرکدام از این مددجویان به مشهد مقدس ۵۰۰ هزار تومان هزینه شده است.

شمسی ادامه داد: ۸۰ نفر از این مددجویان نیز شامل دانشجویان دختر و پسر تحت حمایت کمیته امداد بودند که به‌منظور شرکت در دوره آموزشی طرح سدید به این اردوی زیارتی اعزام شدند.

سرپرست معاونت امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: این دانشجویان از محل اعتبارت امداد و به مدت ۱۵ روزبه این اردوی زیارتی و آموزشی اعزام‌شده‌اند.

انتهای پیام/ح

اعزام مددجویان کمیته امداد به مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.